DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) tack till alla som har hjälpt mig med zmodeler nu börjar det likna nått Redigerad 20 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 det här börjar bli riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Keep up the good work... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Rätt bra faktiskt. Är det första gången du använder Zmodeler eller har du gjort annat än bilar förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Rätt bra faktiskt. Är det första gången du använder Zmodeler eller har du gjort annat än bilar förut? typ första gången har aldrig lyckats innan blev bara skit jusst det ska jag göra vindrutor och dörren nu eller ska jag vänta tills senare??? <Tog en bild när den e hel (inte klar bakifrån)> Redigerad 20 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) inte det snyggaste ännu men du är på god väg må jag säga andvänd surface>normals>calculate så bli bilen vit och inte äckligt grå Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 om man ska sätta ihop två polygoner som inte sitter ihop från början hur gör man då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 du menar sätta ihop båda bilsidorna? ta objekt mode och objects>create>unite select och ringa in båda och tryck på en av dom sen tar du vertices mode och ringar in alla UTOM dom som i mitten på bilen och trycker H sen ringar du in en punkt i sidoläge och unite selectar dom också, fråga om du inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 du menar sätta ihop båda bilsidorna? ta objekt mode och objects>create>unite select och ringa in båda och tryck på en av dom sen tar du vertices mode och ringar in alla UTOM dom som i mitten på bilen och trycker H sen ringar du in en punkt i sidoläge och unite selectar dom också, fråga om du inte fattar nä jag menar om det går: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) ja, men för att kunna det måste båda objekten bli ett objekt Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 unite select? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 jo! Select> Quadr Create> Obiects> Uniteselect Markera om 2 grejjorna som ska sättas ihop genom att höerklicka och markera, när dom är markerade så klickar du bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ska se ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) tack (Nån kanske vill veta hur det går) fast jag fortsätter imorron Redigerad 20 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Bra jobbat men fixa bucklorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 <ThreadHijack> själv så har man kommit såhär långt, också min första gång med Zmod ^^</´ThreadHijack> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) jag började om för jag glömde göra djupt där hjulen sitter kollade hur det blev med färg e det rätt? Redigerad 21 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts