minigun Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Sedan igår blir alla nya web-fönster som jag öppnar jättesmå. (Se bifogad bild) Jag misstänker att det blev så när jag kom in på nån konstig sida på internet. Finns det något sätt att fixa det på? Det är jättejobbigt att behöva förstora fönstret varje gång man klickar på en länk. Redigerad 20 augusti, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 gå in på kontrollpanelen > lägg till/ta bort program och kolla om du ser nåt konstigt där mycket popups reklam och andra konstiga grejer brurkar instaleras automatiskt ibland där som kan störra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Du råkade nog stänga det lilla reklamfönstret sist och då blir fönstret så litet nästa gång man öppnar webläsaren. Öppna ett webläsarfönster, dra ut det längs kanterna så att det blir stort och stäng det. Sen borde problemet vara löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Tack Arvid. Jag visste inte att det var så.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 NEEEJ!! Nu har det blivit samma sak igen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 NEEEJ!! Nu har det blivit samma sak igen.. :'( eh, svårt, gör samma sak då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 he he he den där snubben förrvirrar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 NEEEJ!! Nu har det blivit samma sak igen.. :'( gick du in på nån sån sida igen eller? borde vara det, men då räcker det ju att följa Arvids visa råd igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 NEEEJ!! Nu har det blivit samma sak igen.. :'( Spyware.. och adware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Troligt vis skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Meh. Håll ner Ctrl och stäng fönstret, då blir alla internetfönster den storleken efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts