ERROLS TRUMMA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Så här låter den OBS detta är bara en förhands titt. Så här lyder den potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis potatis o.s.v va tycker ni Gnäll inte på mig om ni tycker den är risig gnäll isåfall på gtagamer själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 fattar inte vad du snackar om men det låter som spam spam spam spam spam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Asså vad fan e detta? Det var det torraste skämtet jag har hört i hela mitt liv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Du är sjuk i huvudet, din sate. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nej, han är skittråkig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 säääääämsta skämtet någonsin! Damn! Du sätter P:et i Atetisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 säääääämsta skämtet någonsin! Damn! Du sätter P:et i Atetisk ...eller i 'Otatis... Men ja, det roliga är att han är så dum i huvudet kommer på sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Om det var menat som ett skämt kunde du ha postat det i Dagens lol och den där stora signaturen kommer du inte få ha kvar länge till... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts