Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jäpp. Om ni kollar på Las Venturras flygplats så kan ni se en bild där det står ticket och längre ner destination och där kan man välja San Fierro eller Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jäpp. Om ni kollar på Las Venturras flygplats så kan ni se en bild där det står ticket och längre ner destination och där kan man välja San Fierro eller Los Santos. Är det den du menar.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dessutom står det klockslag och veckodag för avgången! Kommer det kanske att finnas olika dagar i veckan då? Och kommer det att påverka spelet på något sätt, t.ex. att vissa affärer är stängda på söndagar eller party på fredagar? Det får vi snart veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 nån som har tänkt på (eller är det redan känt?) att det verkar finnas en radiostation som heter playback fm.. lät nytt för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dessutom står det klockslag och veckodag för avgången! Kommer det kanske att finnas olika dagar i veckan då? Och kommer det att påverka spelet på något sätt, t.ex. att vissa affärer är stängda på söndagar eller party på fredagar? Det får vi snart veta! smart att svara på sin egen fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Föresten är det inget privat plan..det är ett ganska stort passagerar plan. jag tycker det ser ut som ett transportplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dessutom står det klockslag och veckodag för avgången! Kommer det kanske att finnas olika dagar i veckan då? Och kommer det att påverka spelet på något sätt, t.ex. att vissa affärer är stängda på söndagar eller party på fredagar? Det får vi snart veta! Exakt! Förhoppningsvis kommer det bli (som du sa) att det är stängt på söndagar osv, det blir väldigt verkligt, men man ska inte hoppas för mycket. Det kommer bli skönt att gå till flygplatsen en vacker måndag, köper en resa till en annan stad med avgång på onsdag...göra lite smutsjobb tisdagen för att passa tiden på onsdagen, aah! Men som sagt, man ska inte hoppas för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ser ut som in-game när Carl och någon annan åker på en motorcykel och skjuter på ett annat gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Någon som tänkt på att det inte sitter någon i bilen när han åker igenom skylten på trailer 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ser ut som in-game när Carl och någon annan åker på en motorcykel och skjuter på ett annat gäng. -Det är klart att det är in-game! -Nej, jag har inte tänkt på att bilen inte har nån förare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Är det den du menar.? Precis den . Rockaway: Det finns även K-DST, Radio X, K-JAH, Bounche FM och några till jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det finns även K-DST, Radio X, K-JAH, Bounche FM och några till jag inte kommer ihåg. eh? jag frågade inte vilka radiokanaler som finns, jag frågade om playback fm var en radiokanal som vi redan visste skulle komma med ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja kan inte ladda ner trailer #3 men de andra går finfint .......vet nån va som e probbet?? om nån berättar så kommer ja me fina observationer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja kan inte ladda ner trailer #3 men de andra går finfint .......vet nån va som e probbet?? om nån berättar så kommer ja me fina observationer!! vänta tills R*'s servrer inte e så överbelastad... eller be nån skicka den över msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 eh? jag frågade inte vilka radiokanaler som finns, jag frågade om playback fm var en radiokanal som vi redan visste skulle komma med ? :S Ja, dom jag rabblade upp vet vi också ska komma med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja, dom jag rabblade upp vet vi också ska komma med jaha, men det har ändå inte me min fråga att göra (förutom radiokopplingen) men ja såg iaf att playback redan va känt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts