fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 en annan lite rolig sak jag kom och tänka på i trailern CJ har en tröja hos frisören som det står "ROCKSTAR" på Mm jag såg också det förut, men vet inte om jag fick postat iväg det eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 märk att han nästan e flint när han kommer in hos frissan och sen får han affro, värdelöst om man bara kan switcha sådär, de måste ju växa ffs Skulle vara drygt att vänta något år på att få afro alltså Även om en dag i GTA går relativt snabbt så är det ändå drygt att vänta i 365 dagar (människohår på huvudet växer lite drygt en decimeter på ett år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 "The trailer shows off several minigames from San Andreas as well. In one scene, Carl's brother is seen playing pickup basketball, and in another scene, Carl plays pool in a bar." - Quote GameSpot.com Well De hade ju knappast skrivit så om det nu INTE var ett minispel. Jag menar, gamespot är ju en av de STÖRSTA spelsidorna och har nära kontakt med rockstar. Alltså biljard finns nog nästan GARANTERAT med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Skulle vara drygt att vänta något år på att få afro alltså Även om en dag i GTA går relativt snabbt så är det ändå drygt att vänta i 365 dagar (människohår på huvudet växer lite drygt en decimeter på ett år). nej självklart hade det varit värdelöst också, men byta från typ flint till 1 meter långa rasta är ju inte heller så skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Hur lång var Mtv trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 1.10 var mtv 1.16 var original Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 1.10 var mtv 1.16 var original okok.. jag kan inte se det som Mtv klippt bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 *Det verkar finnas långdistansplan som flyger mellan de stora städerna RIKTIGT snygga! Det där var en DC-3 från 30-talet och är inte ett långdistansplan, ett kortdistans. Men det förbrukar väl ingen soppa så man kan väl flyga hur långt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 En sak som jag lade märke till var att när 3 passagerare kliver in i en bil så gör de det exakt samtidigt. Kanske inte så farligt men det borde de ha fixat från VC och GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Finns de några fler ställen man kan ladda ner ifrån? Ja det är klart man kan ... t.ex. gta san andreas hemsidan. om du inte vet så är det www.gtasanandreas.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ja det är klart man kan ... t.ex. gta san andreas hemsidan. om du inte vet så är det www.gtasanandreas.com... Varför en sur smilie i slutet? ...och sen så skrev du fel, den är http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 okka, båda addresserna funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Värst vilka gamla flygplan som finns i San Andreas: Skåda likheten: http://www.gtasanandreas.net/newsimages/augtrailer3.jpg En Douglas DC-3 från 30-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 okka, båda addresserna funkar Nope, på hans kommer man till www.sanadreas.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Åh, såg inte. Men www.gtasanandreas.com funkar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 okok.. jag kan inte se det som Mtv klippt bort.. min va 1 o 44 lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 när han gör weelien "staving" me cyklen så ser det ut som han har pungtering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Hundar med i spelet? Ja, det kan man tro om man kollar riktigt noga på trailern i 640*480 upplösningen. Kolla dessa bilder (tack gtagaming.com): Och det står även så här: "The phrase "call in the K-9 units" (sounds that are heard when you put your mouse over B-Dup's house in Ganton) from the Official San Andreas Website also suggests that dogs will be seen in San Andreas. Note: this phrase has now been removed from the website. Could this mean that Rockstar doesn't want their secret out?" Låter intressant alltså =) Antingen ser verkligen ut som en hund alltså. Eller så är det ingen hund och rockstar vill få folk att inte få några falska förhoppningar genom att ta bort den meningen från deras sida... Eller... så kanske de är lite hemlighetsfulla som vanligt För det SER ju onekligen ut som en brun liten hund =P Personligen tycker jag det skulle vara kul bara, skulle bre på spelets realism och stadskänsla. Eller varför inte ha en egen hund i spelet som man kunde lära upp att bli vakthund? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tänkte bara tillägga för er som inte vet vad K-9 unit är. Det är alltså en polisstyrka med hundar. Ungefär som denna: http://www.stanislaussheriff.com/operate/patrol_s/spcial_u/k9/Images/K9_014_group.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Pix pax för den längst till vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts