Marquis Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! Men det gick ju inte tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! Men det gick ju inte tyvärr Beställ Total GTA(GTA, GTA London och GTA2 i samlarbox) på webbhallen, jag beställde det igår. Total GTA på Webbhallen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Var kan man ladda ner hela GTA1? Jag vet att det går freeloader.com men den säger bara "Sorry an error has occurred, or the requested page cannot be found. Please contact support@freeloader.com for assistance." Vad ska jag göra??? Jag har sen tidigare ladda hela GTA2 utan problem men nu är jag sugen på att testa det första spelet i denna fantastiska serie! Men det gick ju inte tyvärr Det finns inte längre. HA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Joo.. GTA1 och 2 finns fortfarande på Freeloader.com... Dock måste man bli medlem som kostar (Om jag minns rätt..) 1000:-/år... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag ska snart plocka ner alla sidor som har med freeloader att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ok, men varför??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Joo.. GTA1 och 2 finns fortfarande på Freeloader.com... Dock måste man bli medlem som kostar (Om jag minns rätt..) 1000:-/år... Freeloader måste byta namn tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Freeloader måste byta namn tycker jag nicklas du MÅSTE ta bort den där JÄTTE stora bilden på Cs vapen! den tar upp hela topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 nicklas du MÅSTE ta bort den där JÄTTE stora bilden på Cs vapen! den tar upp hela topicen! Fixat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 LoL @ "Freeloader" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Fixat Oj då, jag skulle bara prova en grej... Jag hann aldrig inn på gtasajten under de dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Nikko_ Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kazza ta den som är 28.... kb.. det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kazza ta den som är 28.... kb.. det funkar Då är det bara demot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Du måste nog mena 28mb, är den på 28kb är det screenshots eller demo. Jag har precis laddat hem gta1 (hela versionen).(funkar perfekt med undantag från grafiken, men det kanske ska vara så) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Du måste nog mena 28mb, är den på 28kb är det screenshots eller demo. Jag har precis laddat hem gta1 (hela versionen).(funkar perfekt med undantag från grafiken, men det kanske ska vara så) Tryck F11 och välj 800x600x32, då får du bra grafik... Om det skulle lagga eller gå för snabbt så tryck F8. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ok, ska prova, tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vilken adress har "Kazza"?? snälla svara snabbt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Kazaa's Hemsida Du kanske ska pröva dig fram lite innan du frågar..... OBS: du måste ladda hem kazaa, du kan inte ladda hem saker från hemsidan (det låter som du tror det) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 mm, det visste inte jag (är ny här) vad menar du med att man måste ladda hem kazzas hemsida först??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tufferhenrik Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 ja man kan ladda ner nästan alla spel från kazza men det blir inte alls bra grfik så köp de spelen du bara måste ha och ladda ner de spelen som inte e så viktiga men det finns ett ställe till man kan ladda ner spel o det e bearshair Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts