JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Kan man komma upp till observatoriet? Jag letade men hittade ingen väg upp. Redigerad 20 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nej inte utan nån modd eller nått, och även om man kan det så finns det inget där, marken är inte solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Bara om du flyger dit med dodon men marken är inte solid så du kan inte landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Synd. Skulle nog vara grym utsikt däruppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 nån borde göra ett mod som gör att berget är solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 SÅ varför gör dom den då om man inte kan göra nåt ? vore ju skitfräckt att snipa eller bara glo över stan därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag vill bara säja att jag har världens kortaste minne (typ) men jag tror dom gjorde det för att går inte Maria och "fido" upp dit efter sista uppdraget? Eller så gjorde det bara för att man skulle iritera sej på att man inte kommer upp dit eller för att det bara ska se "snyggt" ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vikket observatorium snackar ni om?? Det Fido och maria(pang hahaha) går till är juh bara på dammen och där kan juh man gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vikket observatorium snackar ni om?? Det Fido och maria(pang hahaha) går till är juh bara på dammen och där kan juh man gå... Om man går upp på berget så ser man ett observatorium. Dit går det inte att komma utan dodon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts