Martin Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Det verkar nästan som vissa kan tycka att det är coolt att ha många posts...Jag tycker att vad man skriver är viktigare, fast det är ju bara min uppfatting. Personer som bara vill ha skrivit massa inlägg kallar man för posthunters... Personer som gör vättiga inlägg och som skriver bra saker kallar man för vättiga meddlämmar Personligen så gillar jag inte posthunters, dom förstör ju bara... Men jag tycker dom flesta gör vättiga inlägg, och det är bra... hoppas det förblir så med... Redigerad 17 november, 2002 av Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Då är jag en posthunter!!! Fan va coolt!!! haha 1527!!!! Redigerad 17 november, 2002 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Kanske jag med.. *EDIT* 1427 posts.. Redigerad 17 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Kanske jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 bara för att man har postat många inlägg behöver man nite va posthunter... Posthunter är man när man postar massa öndöiga inlägg hela tiden... typ lägger in en smileys eller nått skit, enbart i syfte att ha postat mer inlägg... Jag har ju inte varit här så läng nu, men jag har inte hittat nån som e posthunter hitils... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag hatar Flood control!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 bara för att man har postat många inlägg behöver man nite va posthunter... Posthunter är man när man postar massa öndöiga inlägg hela tiden... typ lägger in en smileys eller nått skit, enbart i syfte att ha postat mer inlägg... Jag har ju inte varit här så läng nu, men jag har inte hittat nån som e posthunter hitils... Du menar spammers. Jag hatar också Flood Control för om man bara ska svara på ett inlägg och har just svarat på ett måste man sitta och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Nu nyss var det flood control här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag tror faktiskt inte det skulle va mycket mer spamm om man tog bort den... Kan vi inte tabort den o sen om det inte funkar så kan vi sätta tillbax den...? De festa värkar ju nite gilla den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Om jag tar bort den spärren kan någon ond människa lätt förstöra hela forumet på bara någon timma! Den är jätteviktig att ha! Det skulle inte vara kul om man varit borta från forumet i nån timma och komma tillbaka och se 5000 nya inlägg av en terrorist med ett terrorist-script! Det jag möjligen kan göra är att minska flood control några sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 30 sekunder skulle räcka alldeles utmärkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Men varför är det 20 sekunders flood controll på sök-funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Men varför är det 20 sekunders flood controll på sök-funktionen? Ingen aning, något inplanterat, men det är säkert nödvändigt. En sökning tar mycket av serverns resurser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Om man postar ett inlägg i en topic måste man ju vänta 60 sekunder innan man kan posta igen, detta tycker jag är väldigt irriterande när man sitter o "zappar runt" o kollar o skriver i spam o lite sådär.... Kan ni ni inte ändra på det? Håller med, jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 okej... d kanske e jobbit med flood control men den gör ju minst sagt nytta också... som hultenius sa kan d ju lätt komma in nån "terrorist" och förstöra hela forumet...även om dom flesta inte gör d.... men det är faktiskt bara en minut... man kan lyssna på musik... vara inne på andra sidor... mycket mer... ni har en dator... inte ett PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) Bara och bara...Det är inte så "bara"... Närå...Nu är den ju sänkt med tio sekunder också.... Redigerad 23 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts