Arman Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) http://frip.dk/nyafilm/Filmlogo.PNG Välkommen till Film! Här tipsar jag dem kommande filmerna som visas på TV. Diskuttera och betygsätt gärna filmerna om du har sett den. @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel LÖRDAG 21 AUGUSTI Se7en Regissör: David Fincher Utgivningsår: 1995 Genre: Kriminal, Thriller, Rysare Skådespelare: Brad Pitt, Morgan Freeman, Kevin Spacey med flera... Fakta: De två poliserna Somerset och Mills har att göra med en psykopatisk seriemördare som systematiskt dödar sina offer efter de sju dödssynderna. Längd: 127 min Tid: 22.10 Kanal: TV4 Sammanfattning: @@@@@ - Mycket bra och Brad Pitt är suverän i denna film! Trailer: IMDb DVD: CDON MÅNDAG 23 AUGUSTI http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0362/m_036237.jpg Dragon: Bruce Lee Story Alternativ titel: Dragon: Historien om Bruce Lee Regissör: Rob Cohen Utgivningsår: 1993 Genre: Drama Skådespelare: Jason Scott Lee, Lauren Holly med flera... Fakta: Historien om Bruce Lees korta men dramatiska liv. Från en barndom av benhård inlärning av kampsportens konst växer Lee upp med en dröm om att öppna sin egen Kung-Fu skola i Amerika. Han blir snappt upptäckt av en producent i Hollywood och inleder en kometliknande karriär som en av de mest karismatiska actionhjältarna i filmhistorien. Längd: 120 min Tid: 21.00 Kanal: ZTV Sammanfattning: @@@@@ - Många säger att den inte riktigt är en sann film. Dem har säkert fel. Musiken ger jag ett plus! Trailer: IMDb DVD: CDON Vill du skriva ut sidan, klicka då på "Print This Topic" uppe vid hörnet! Redigerad 20 augusti, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Arman, Varför gör du inte bara en tråd och lägger in varge Film tips där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Arman, Varför gör du inte bara en tråd och lägger in varge Film tips där??? var det inte nå snack om det förut? bra då vet man lite filmer man kanske ska glo på tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Arman, Varför gör du inte bara en tråd och lägger in varge Film tips där??? Hmm, eller så kan vi fixa ett "sub-forum" och så kan jag posta alla topicar där... Ska fråga Hultenius... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vore det inte bra med ett sub-forum för alla Hunter-topicar också då? Skulle räcka med en klistrad tråd enligt mig. Aja, kanske ska se Se7en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Se7en är ju Uberbra. dock inte så våldsam faktiskt. om du väntar dig en sjö av blod som alla säger. Så blir du enormt besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hmm, eller så kan vi fixa ett "sub-forum" och så kan jag posta alla topicar där... Ska fråga Hultenius... Come on... Det kommer du nog få klara dig utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Come on... Det kommer du nog få klara dig utan! Kanske var ett förslag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Sub-forum?! Det var fantastiskt överdrivet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Sub-forum?! Det var fantastiskt överdrivet enligt mig. Det är väl bättre att man gör ett forum... tänk om folk spammar sönder topicen...? Aja, som sagt det var bara ett förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Se7en är ju Uberbra. dock inte så våldsam faktiskt. om du väntar dig en sjö av blod som alla säger. Så blir du enormt besviken. Fan i helvete :'( Jag vill se blodbad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 www.filmtipset.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 www.filmtipset.nu Jaha, ännu ett försök att stoppa mina Film!-topicar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fler filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tycker du borde göra en hemsida eller något istället med filmtips, recensioner osv. ! En egen sida har mer potential än en tråd på Gtasajtens forum!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts