adde_as Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 浲宺뱣湪铮 쌈 轍浲 Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vote: nej läste inte när ja regga mig.. men ja gjorde det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det kommer jag inte ihåg Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) 宺뱣湪铮 쌈 轍 Varför roar alla sig med sån skit Redigerad 21 augusti, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 宺뱣湪铮 쌈 轍 Varför roar alla sig med sån skit Det är ju jappsens språk! Mina nya grannar är japaner och dom kan inte svenska haha måste lära sig.... nämen är väl kul att flubba fram lite bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts