Karatemorfar Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag undrar om ni läste reglerna när ni blev medlem ? Själv så gjorde jag inte det, gör aldrig det när jag reggar mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nej, men jag gjorde det senare... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Nej...haha! Men det föll ganska naturligt enligt mig vad man får och inte får göra, även fast detta är det första forumet jag blev "aktiv" på... Redigerad 20 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja gjorde det inte när jag blev medlem, men senare när man började hänga i andra forum är VC-forumet så gjorde jag det.. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nope, ögnade bara igenom lite, det brukar ju vara samma regler på de flesta forum, så jag skiter oftast i det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nej det gjorde jag inte. Gör det aldrig när jag reggar mig. Men sen när de nya reglerna kom så läste jag igenom dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag läste reglerna när jag kom tillbaka från min ban (Eftersom att så mycket ändrades) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 VOTE: nepp. visste inte vart man klickade då. men jag läste dem långt senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det fanns inga skrivna regler när jag registrerade mig. Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nepp, körde på med mitt eget sunda förnuft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 nix, hade varit guest ett tag så jag visste hur man skötte sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 nej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 nä det fanns väll runt 12+ medlemar..sen för ja aldrig det..det fanns nog itne ens regler då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 vote:Njet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vote: いいえ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 fanns inga skrivna regler på min tid, men har läst dom senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vote: いいえ skrev du på japanska elle nått eller e det fel på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 skrev du på japanska elle nått eller e det fel på min dator あなたのコンピューターはちょうど素晴らしいXDです。 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts