beat Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Inte jag heller...sidan är riktigt seg fast man sitter på bbb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kan nån lägga upp en direkt länk till trailern,ingen länk till hemsidan utan själva trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kan nån lägga upp en direkt länk till trailern,ingen länk till hemsidan utan själva trailern. Inget tjoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Inget tjoller. Tack, Den va bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Trailern var bra men mkt sämre än jag hade förväntat mig.. Redigerad 20 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kan inte se trailern för windows mediaplayer 9.0 funkar inte på 98 1:edition :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Testa den här då: http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetg...reas_august.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Fan! Nu blir jag bara ännu mer suktad! JAG MÅSTE HA SAN ANDREAS! Fan va coolt om man kan spela biljard basket o sen klottra själv! vart på mtv e den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 jag kommer inte heller in på mtvs sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 kan du inte se den ?? Samma här!!!!! plz skicka den ti felix_jcgr@hotmail.com....SNÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag har testat 4 sidor och ingen fungerar! Står i kö på Fileplanet nu, förhoppningsvis fungerar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag har testat 4 sidor och ingen fungerar! Står i kö på Fileplanet nu, förhoppningsvis fungerar den. Du skulle laddat ner den i morse när det var 3 minuters väntetid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 www.fileshack.com 100 ggr bättre fast det kräver medlemsskap som e gratis... angående trailern, tror ni man kan välja vad man ska kunna spraya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
off_89 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ni som har sätt den kan inte ni beskriva vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Bäst är ju om man själv kan styra burken medan man sprayar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag får ingen bild, bara ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) ladda ner nyaste windows media player och ladda ner trailern här om ni inte har den http://gta-action.com/dlm/download2.php?id=2374 Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Har jag redan. Förbjuden åtgärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Riktigt cool trailer, men tror ni man kan måla grafitti, spela basket och biljard i spelet eller är det bara taget från en cutscene? Det vore onekligen jävligt coolt om det gick att göra i spelet. Har ni lagt märke till hur högt det där flygplanet flyger? Undra om man kan flyga själv eller om det bara kommer från en film då man flyger mellan städerna, som jag har förstått att man kan göra. Vyn, då man ser CJ göra en whellie på cykel på gatan där, är mäktigt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 well, om basket har blivit bekräftat så är nog inte nåt av det från nån scen utan gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts