guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 the sims? om det nu är så mycket the sims så behöver ni fatist i inte köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) oh, im sorry insåg inte att jag inte fick ha en åsikt, förlåt bäst jag går och hänger mig då... dumbass har bara sagt att jag inte gillar animationerna, som R inte verkar fixa nån gång inte att jag hatar spelet och ska bränna ner alla som säljer det Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Då tackar alla Kahuna som gjorde så att vi fick med basket och biljard i spelet... åhh då ska ni tacka mig med!!! För man kan graffa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 åhh då ska ni tacka mig med!!! För man kan graffa!! Okok tack så mycket hök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Så ni tror mig inte.. för ungefär 5 månader sedan fick man skicka in förslag till rockstar games genom playstation.com vad man vill se i det nya spelet jag gav massa förslag, det var säkert många som gav in samma förslag men jag är ju en utav dom isåfall..och då kan man säga att mitt förslag kom med i spelet.. jag kan ju inte rå för om ni missade eran chans att önska.. Mina förslag var: Långtradare Dykutrustning Vattenskotrar Hoop shots Satsa pengar på biljard inlines och skatebord hoppa fallskärm spela golf m.m Tyvärr så finns det inget som kan styrka att detta är sant eftersom att dom har tagit bort sidan på playstation.com.. tror mig om ni vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jo men det blir ju inget på väggen så får se hur nödvändigt det är.. håller med , d blir ju inget på väggen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Så ni tror mig inte.. för ungefär 5 månader sedan fick man skicka in förslag till rockstar games genom playstation.com vad man vill se i det nya spelet jag gav massa förslag, det var säkert många som gav in samma förslag men jag är ju en utav dom isåfall..och då kan man säga att mitt förslag kom med i spelet.. jag kan ju inte rå för om ni missade eran chans att önska.. Mina förslag var: Långtradare Dykutrustning Vattenskotrar Hoop shots Satsa pengar på biljard inlines och skatebord hoppa fallskärm spela golf m.m Tyvärr så finns det inget som kan styrka att detta är sant eftersom att dom har tagit bort sidan på playstation.com.. tror mig om ni vill.. Haha men jag tror säkert att du kan ha skickat in de där sakerna, men tror bara inte att dom fått idén från dig. Eller var de du som uppfann basket och biljard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 så du tror att det är en slump att dom har lagt in dom två sakerna bara så där...det kanske var många som ville ha med basket och biljard i spelet så dom valde att ta me det...och om vi "var" vi kan säga 20 personer som vill ha med det i spelet är inte jag delaktig i det då eller..då är det väl mitt och 19 andra personers förslag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 När jag länkas till MTV så finns det ingen story där Vad gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 så du tror att det är en slump att dom har lagt in dom två sakerna bara så där...det kanske var många som ville ha med basket och biljard i spelet så dom valde att ta me det...och om vi "var" vi kan säga 20 personer som vill ha med det i spelet är inte jag delaktig i det då eller..då är det väl mitt och 19 andra personers förslag eller? men rockstar kanske hade tänkt ha de saker innan du skickat mailet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 luktar avundsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 luktar avundsjuka Jag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 We're sorry. There was a problem retrieving the video you selected. Please select another video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 härifrån stellan http://gta-action.com/dlm/download2.php?id=2374 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Denna funkar oxå! > < Redigerad 20 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) så du tror att det är en slump att dom har lagt in dom två sakerna bara så där...det kanske var många som ville ha med basket och biljard i spelet så dom valde att ta me det...och om vi "var" vi kan säga 20 personer som vill ha med det i spelet är inte jag delaktig i det då eller..då är det väl mitt och 19 andra personers förslag eller? Jamen titta här, basket är en väldigt vanlig sport i slummen. Biljard finns det väl iofs lite överallt men ändå så är de ett spel som det är rätt vanligt att spela pengar på alltså kommer det antagligen finnas i Las Venturra (stavning). Btw du tror väl inte själv på att när du skickade ett mejl så säger R*, ååå de va den bästa idén, tack Kahuna du kommer att då stå med i eftertexten (jag vet att du sa att de va 19 till som hade skrivit de). Personligen tror jag inte att R* brydde sig ett sk*t om ditt mejl, men tro de om du vill så blir iaf du glad . Btw när skickade du mejlet? EDIT Och du verkar inte heller tro att de på R* inte har egna hjärnor att tänka med utan måste förlita sig på dig Kuhuna? Redigerad 20 augusti, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Med tanke på att dom bad folk skicka in förslag...tror du bara dom säger så...dom vill ju att fansen ska få vara med och bestämma saker..eftersom att det är vi som spelar det... och jag har inte sagt att jag kommer vara med i eftertexterna...jag är bara glad att rockstar ta med saker jag vill se i spelet..även om det inte var just mitt mail dom tog iden ifrån...men man vet ju aldrig..och det gör inte du heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts