BigBear Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Grym trailer. Men nu när den första kommit borde de väl rulla på med fler inom kort? Redigerad 20 augusti, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 mums fillibabba! kan nog inte bli bättre än så här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 vars på sidan är den? jag kan inte få upp mtvs sida :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Helt ärligt är jag lite missnöjd med trailern. Jag menar, en minut lång. Aja. Ogillar att klaga på saker som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Grym trailer. Men nu när den första kommit borde de väl rulla på med fler inom kort? Rockstar har ju sagt att dom ska visa nått i eftermiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Fy vad härligt!! Man kan ju graffa och flyga stora flyplan(om man nu flyger det själv). Och klättra över stängsel! Redigerad 20 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kunde varit en bättre trailer, fick inte se så mkt nytt ändå tycker jag, men helt klart bättre än inget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 fan va sköön trailer...vet nån npgon sida där man kan tanka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag har länkat till en sida där man kan ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Mumsigt värre...så jämra bra det kommer vara! Ett minus - fortfarande lika fult sett att gå in i bilar, haha! W0RD det ser så fult ut! Men annars var trailern underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 var det inte nån som...hur ska ja uttrycka mig...hade samlag i flygplanet? J*vligt grymmt att man kan dra en tag me burk på väggar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 J*vligt grymmt att man kan dra en tag me burk på väggar också Jo men det blir ju inget på väggen så får se hur nödvändigt det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 var det inte nån som...hur ska ja uttrycka mig...hade samlag i flygplanet? Och bakom Vinewoodskylten Eller så var det nog låten som lät.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det var låten... Trailern var fan kass! Sketen låt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vet ingen var man kan få den någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 F**n va gutt, två av mina förslag (som jag skickade in till Rockstargames) är med i spelet.. Basket och biljard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Det var låten... Trailern var fan kass! Sketen låt också no kidding, helt total värdelös! alla rörelser är bara FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR mycket THE SIMS!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!! kolla på frisören när han visar vad han gjort helt the sims animationer helt pantat dåligt Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 F**n va gutt, två av mina förslag (som jag skickade in till Rockstargames) är med i spelet.. Basket och biljard... Då tackar alla Kahuna som gjorde så att vi fick med basket och biljard i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Då tackar alla Kahuna som gjorde så att vi fick med basket och biljard i spelet... Ja det var säkert han förslag. Tackså mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Yäääh. Trovärdigt kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts