Lance_buddy Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag äger 5 företag + printing work och har gjort alla phils uppdrag va ska jag göra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Har samma problem..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gunnar_Gay Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 man kanske ska köpa alla hus som går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag har 15 sådana.......finns det fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Man kanske ska ha 6 företag + Printing Works då, kommer inte ihåg Men kolla så ni gjort alla uppdrag hos Lance Vance i Vercetti Estate... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Du måste klara mc gäng uppdragen och rock bandens uppdrag efter det så kommer det en woodo tjej att ringa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance_buddy Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Måste man klara båt racen nere i hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 man måste köpa alla ställen för att kunna göra sista uppdraget tror jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag hade alla förutom Hamnen när jag fick göra sista uppdraget, har gjort den två gånger (första gångenn hängde den sig mitt i slut filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance_buddy Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Villket var det nästsista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Kommer inte ihåg, men en av dom sista uppdragen är banken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts