Add3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Är du arg på din dator och det känns som om du vill göra nått åt saken? Då komemr lösningen: http://www.inicia.es/de/Turbo_J/metelev1_01.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Haha den va rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ibland vill man göra sådär. typ när man köpt nytt spel och man inte kollat på system kraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det var rätt skojj, hur mycket poäng har ni fått? Här är mitt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag var tvungen att dra kvaliten/färgen för att den inte skulle ta så stor plats på silentwhisper. Gick inte om jag körde vanlig färg : / MIN BILD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 hur gör mna? ja får bara 1 poäng för varje slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Haha den var ägande! Sä där kände jag för att göra när jag spelade GTA3 första gången och det hackade fast min dator uppfyllde systemkraven. Hoppas han gör en till version där man kan använda tillhyggen.. Mademan: varför sparade du inte i jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 gammal som gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Testade 2 ggr... 175 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jo skitgammal verkligen. Och vem orkar slå så många slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Haha den var ägande! Sä där kände jag för att göra när jag spelade GTA3 första gången och det hackade fast min dator uppfyllde systemkraven. Hoppas han gör en till version där man kan använda tillhyggen.. Mademan: varför sparade du inte i jpg? Tänkte lite fel när jag skulle spara den. Så den vart fel från hela början. Så den fick bli bmp Jag drog ner färgerna. Sen skulle jag fixa tillbaka dom. Då vart allt konstigt :"> Redigerad 20 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 hur gör mna? ja får bara 1 poäng för varje slag Ett tips: klicka många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nja, ska nog betala 400 för att uppgradera från 1.2 ghx till 1800+, nytt moderkort och 1024mb ram istället Tillsammans med ett Gf3ti behöver jag nog inte göra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja nog känner man igen sig alltid...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Värsta roligt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Om man slår sönder själva datorn så står det "ERROR NO INPUT" på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 style xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Skitkul! Men skulle passat bättre i "Dagens lol". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag slog ett par tusen slag..men sen orka jag inte mer...kan det aldrig ta slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts