Soomersault Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag har använt mig av fusk:nuke: till gta vice city, och jag ser nu att det inte går att göra det sita uppdraget då, för att mitt save blir förstört.. jag undrar om detta går att ändra på något sätt? btw så använde mig av fusk pga av att jag råkade "spara bort mig" så jag var tvunge att börja om från början.. tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Har man kört med fusk, kan man, vad jag vet inte få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Har man kört med fusk, kan man, vad jag vet inte få 100% Man kan få 100 % om man fuskat, det där är bara en skröna, det är en bugg för vissa som inte kan få 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Men när jag går in på stats så står det typ HACKER -3551 (ungefär) och jag gissar att det är där det ska stå hur mycket % man klarat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Men när jag går in på stats så står det typ HACKER -3551 (ungefär) och jag gissar att det är där det ska stå hur mycket % man klarat.. Nej det är det inte det står ibörjan av listan i stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts