Jump to content

trial bike??

Fire-Skull
 Share

Recommended Posts

Det var inget speciellt fel med just den posten.

Men om du inte tycker du skrivit nåt fel i forumet de senaste dagarna, eller i den här tråden, så är din hjärna helt död. Leta efter en ny hjärna.

Ignorera bara Griimn...han har storhets vansinne och tror att man kan komma hit och klaga på allt och alla direkt...

Till Griimn:

Jag är helt hundra procent säker på att du vart noob någon gång men ändå kan du inte ens vara vänlig och tala om hur man ska göra någonting, du bara klagara och mobbar alla som inte vet hur man gör allt som du kan...är du rädd att dom ska bli lika bra som dig så att du inte kan leka gud längre eller vad är felet??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst..ja kan lägga ner bara du fattar att alla e noobar i början och inte kan allt...lär dig de så lägger jag av

( Jag har nått problem som gör att ja kan bli så totalt jävla arg på folk så ja inte vet va ja sak göra, har blivit exakt samma sak en gång på ett sommarläger...slutade med att ja puttade ner honom i vattnet sen va han inte lika kaxig längre )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor