Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Undrar om det är någon som har hört nåt om spelet World of Warcraft? Såg de på en trailer o tyckte att de skulle verka kul! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Många sitter och lirar betan nu....ja det verkar som jag ska köpa det...Men spelet är praktiskt taget klart så jag undrar varför de väntar så länge med releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 d e ett stort spel kan finnas många bugs i banan typ osynliga hål n shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Många sitter och lirar betan nu....ja det verkar som jag ska köpa det...Men spelet är praktiskt taget klart så jag undrar varför de väntar så länge med releasen... måste betala 12 Euro för att spela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 USch jag riktigt hatar såna där skit spel, strategi spel mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 USch jag riktigt hatar såna där skit spel, strategi spel mm nå verkar mmorpg kul men det blir jävligt dyrt, 120 spänn i månan för de flesta.. funderar ändå på att börja me everquest2, world of warcraft är på tok för oseriöst gjort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 nå verkar mmorpg kul men det blir jävligt dyrt, 120 spänn i månan för de flesta.. funderar ändå på att börja me everquest2, world of warcraft är på tok för oseriöst gjort.... verkar ball , men tyvärr för dyrt att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 demdär 120 kr i månaden e det värd...jag rent av älskar Warcraft o dess skapare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hade lätt skaffat spelet om det intehade kostat 120kr i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men betan är helt gratis att lira.. en polare har det.. hatar tyvärr sånna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hade lätt skaffat spelet om det intehade kostat 120kr i månaden jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Betan äger. Synd att MMORPG ska kosta pengar i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag spelar betan men jag tycker det är för tidskrävande, tar för lång tid att gå upp i level med gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Betan är enormt bra. Sitter och spelar med en Undead Warlock för tillfället. Och ang. månadskostnaden: Är 120kr mer än eran lilla månadspeng eller? Kommer ihåg när jag trodde ~100kr/månaden var dåligt, men efter jag började spela Lineage II så förstod jag att det är värt att betala ynka 100kr per månad till ett MMOG. Efter det har jag provat många MMOG, det ÄR värt det. WoW är ett givet köp. Redigerad 14 november, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har betan men jag spelar inte så mycket. Jag tycker det är lite segt att lvla upp hjälten.Men det är ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Betan är enormt bra. Sitter och spelar med en Undead Warlock för tillfället. Och ang. månadskostnaden: Är 120kr mer än eran lilla månadspeng eller? Kommer ihåg när jag trodde ~100kr/månaden var dåligt, men efter jag började spela Lineage II så förstod jag att det är värt att betala ynka 100kr per månad till ett MMOG. Efter det har jag provat många MMOG, det ÄR värt det. WoW är ett givet köp. det finns kanske andra saker man vill ha pengarna till, inte något MMORPG som ska kosta 720kr per halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts