Guest Cyper Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 GTA3, är bättre än Vice City. Staden är större och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Orkar spela utan motorcyklar! Annars håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tekniskt sätt är VCycket bättre, fler funktioner bättre grafik och sånt, men jag kan hålla med om att miljön och storyn var bättre i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Där kan jag faktiskt inte hålla med er. Tycker att VC lätt är bättre på alla sätt. Killen man spelar är ju stum i 3:an, ganska tråkigt enligt min mening. + att man kan inte glida runt på hojen i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 W0rd. 3an var kul då när det kom, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag hatar Vice City, hatar GTA 3 mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Finns mer speciela hemligheter som t ex ghost town mm. var kan man hitta ghost town *edit* varör funkar inte min quote Redigerad 21 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 var kan man hitta ghost town För att kunna komma till Ghost Town måste du kunna flyga Dodon. Eller det går lika bra att slå på koden som gör så att bilar kan flyga så tar du en pansarvagn och vänder på kanonen så den siktas bakåt samtidigt som dt skjuer. När du är uppe i luften gäller det att åka till norra delarna av Shoreside Vale för att kunna köra in Dodon eller pansarvagnen i ett berg, o.s.v o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Gta 3 är mycket roligare än Gta Vc för det finns inget och göra i Vice city tycker jag men alla tycker olika. Det är kul att t.ex dampa loss på maffiorna i Gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hallå... Vice City och dess 80-tals charm, visst.. men, GTA för första gången i 3D och ingenting kan ta den... den tar SA me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag gillar VC bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Gta 3 är mycket roligare än Gta Vc för det finns inget och göra i Vice city tycker jag men alla tycker olika. Det är kul att t.ex dampa loss på maffiorna i Gta 3. Så säger ni bara för att ni har spelat GTA3 först och sen VC, fast för mig var det tvärtom, så jag tycker att VC är ett mer mysigare och härligare spel än GTA3(som jag ändå älskar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så säger ni bara för att ni har spelat GTA3 först och sen VC, fast för mig var det tvärtom, så jag tycker att VC är ett mer mysigare och härligare spel än GTA3(som jag ändå älskar) Hehe nej det är faktiskt inte för att jag spelat Gta 3 först, för jag tycker att Gta 3 har mycket roligare map också är Banshee så skön att svänga runt med på kvällarna i Staunton Island. Fast det är ju heller inget fel på Infernus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gta 3 har störe bana eller? för det käns så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Nää, det står på GTAsajten.se att Vice City är dubbelt så stort som Liberty City. Jag tycker fan historien till San Andreas är rätt svag. Men allt blir mycket bättre och mycket mer spännande när Sweet är på väg in i finkan! Redigerad 15 juni, 2005 av The Lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hatar det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker att GTA3 är bättre än VC. Jag gillar staden och miljöerna bättre, uppdragen och karaktärerna. Storyn är väl inte särskilt genomtänkt, men tillräckligt för att man ska fastna framför dataskärmen några timmar. Jag tycker vice city är mycket bättre än 3:an. Och varför tror alla att liberty city är större än vice city? Vice city är dubbelt så stort står det på gta sajten iaf. Men det känns väl som att lc är större för att det är tre öar. Redigerad 22 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker vice city är mycket bättre än 3:an. Och varför tror alla att liberty city är större än vice city? Vice city är dubbelt så stort står det på gta sajten iaf. Men det känns väl som att lc är större för att det är tre öar. VC är också tre öar. Kolla kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 GTA3 var kul tills man hade klarat 100% Men i Vice City så är det roligt även efter man har klarat 100%(Kan vara för att man har testat nästan alla Tips i Patriks tråd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 GTA 3 är lätt bättre än VC.. tror jag iaf, inte spelat VC så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts