heat Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 gta3 är inte bättre än vc gta3 var så konstigt maniskorna gick konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 GTA VC är ju ett antal gånger bättre än 3an Det blir ju roligare då man tex kan göra sönder däcken rutan mm... Hoppas man kan paja mer saker i SA tex bakrutan el sidorutorna. Sen förstår jag inte varför man inte längre kan "kapa" av armar och ben i VC? Det är ju lite kul att se dom stå och hoppa på ett ben meddans det andra ligger på marken hehe... Sen är VC mycket ljusare... 3an är det mörkt nästan vilken tid. Trodde dock det va min skärm för den är något gammal men kompisen har en splitter ny TFT så den blir den samma där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 GTA VC är ju ett antal gånger bättre än 3an Det blir ju roligare då man tex kan göra sönder däcken rutan mm... Hoppas man kan paja mer saker i SA tex bakrutan el sidorutorna. Sen förstår jag inte varför man inte längre kan "kapa" av armar och ben i VC? Det är ju lite kul att se dom stå och hoppa på ett ben meddans det andra ligger på marken hehe... Sen är VC mycket ljusare... 3an är det mörkt nästan vilken tid. Trodde dock det va min skärm för den är något gammal men kompisen har en splitter ny TFT så den blir den samma där... Dom fäster motorhuvarna jävligt hårt i GTA3. Om man kör i 130 och huven står rakt upp så flyger det inte iväg. De e väl bara på PC som armar och ben flyger av ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker att Vice City är för ljust, de blir nästan som ett barbiespel. Det var inte heller speciellt många förbättringar från GTA 3 till Vice City så jag tycker att GTA 3 äger sönder VC det är nog kombinationen som gör att det blir schysst känsla: barbiemiljö + våld = scarface lätt att vc äger. Redigerad 29 augusti, 2004 av dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Min personliga favorit är GTA3, det är för att bilarna är snyggare och bättre balanserade, gängen är coolare (förutom MC-gänget), huvudpersonen (Fido?) är coolare, miljön är snyggare, känns mer genomarbetad och inte lika enformig som VC och innehåller mer kullar. Det finns även många vägar till samma mål, tex motorväg/tunnel/tunnelbana/tåg/båt Dessutom kan man ju se från ovanifrån! Det som är bättre i VC är motorcyklarna, helikoptrarna, radion (V.ROCK!), att huvudpersonen pratar...att man kan tex skjuta sönder rutorna och däcken på bilarna, och så klart mer vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag kan hålla med det som många andra tidigare sagt; "GTA 3 känns mer äkta än VC". Min personliga favorit är nog också GTA 3 för att spelet känns mer allvarligt än VC. Den graå "tråkiga" grafiken tycker jag är mysig och känns mer passande i ett så rått och brutalt spel som GTA 3. Det regnar mycket i spelet vilket jag tycker känns stämningsfullt. Storyn är intressantare och roligare att följa. Milön är vackrare än i VC där plan mark är det ända som erbjuds. Visst, VC är roliare att bara leka i eftersom utbudet av fordon är bättre där. Visst grafiken går att diskutera i båda spelen... Men i ett spel som GTA 3 känns det inte alltför viktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag hade gärna sett en vidareutveckling av GTA serien sen när nästa generations konsoler kommer. Det hade varit kul med ett spel med alla städer som finns i GTA serien. Tänk er att kunna åka till Vice City från Liberty City och ta över staden av Tommy, eller att åka från San Andreas (hela staten då) till Libery City m.m. Det hade varit det ultimata, och det ska självklart vara bättre grafik, men GTA känslan får inte försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vet inte om III är bättre men ja sitter å lirar det nu ska klara óm det innan san andreas ja tycker dom är jämn bra men när vice precis kom så tyckte ja att III var sämt jämnfört me vice men nu vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Förutom alla föbättningar i VC så är nog GTAIII bättre enligt mig. Tycker mera om miljön och staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Fattar inte va alla snackar om. Finns det något bättre än 80-tal, bra musik, fler möjigheter(skjuta punka på bilar tex) Och den där dass-grå miljön i gta III gör en bara deprimerad. nae det är bara Vce CIty för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Fattar inte va alla snackar om. Finns det något bättre än 80-tal, bra musik, fler möjigheter(skjuta punka på bilar tex) Och den där dass-grå miljön i gta III gör en bara deprimerad. nae det är bara Vce CIty för min del W0rd! tycker exakt lika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ni är ju konstiga w0rd skribb... VC är skönare än III färgerna, musiken, storyn i VC kan man ta en mc och dra iväg på rak sträckan... (stavning?) kan man det i III? nej det kan man inte och även om det hade funnits motorcycklar i III så hade det inte funnits några sköna raksträckor at bara gasa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 w0rd skribb... VC är skönare än III färgerna, musiken, storyn i VC kan man ta en mc och dra iväg på rak sträckan... (stavning?) kan man det i III? nej det kan man inte och även om det hade funnits motorcycklar i III så hade det inte funnits några sköna raksträckor at bara gasa på... Da airport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Tycker självklart vc GTA 3 hade så grå och dassig miljö. men gta3 hade bättre story men att gubben var stum i 3an var f*ne mig dåligt Redigerad 19 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Finns mer speciela hemligheter som t ex ghost town mm. HUR KOMMER MAN DIT ? Sorry för caps lock så j*vla upphetsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 det gär väll bara på VC eller e de jag som e ute o cyklar igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tycker att GTA3 är bättre än VC. Jag gillar staden och miljöerna bättre, uppdragen och karaktärerna. Storyn är väl inte särskilt genomtänkt, men tillräckligt för att man ska fastna framför dataskärmen några timmar. nojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gunde5... Försök hålla dig till ämnet på den här topicen. Det finns massvis med andra topics där det står vad Ghost Town är och hur du tar dig dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pastor richard Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 håller med till fullo, visst vice city är bra men saknar ändå den där charmiga känslan som gta3 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
electric Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag säger bara motorcyklar... Ni får tolka det hur ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts