Haggard Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tycker att GTA3 är bättre än VC. Jag gillar staden och miljöerna bättre, uppdragen och karaktärerna. Storyn är väl inte särskilt genomtänkt, men tillräckligt för att man ska fastna framför dataskärmen några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tycker att GTA3 är bättre än VC. Jag gillar staden och miljöerna bättre, uppdragen och karaktärerna. Storyn är väl inte särskilt genomtänkt, men tillräckligt för att man ska fastna framför dataskärmen några timmar. Ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Exakt. Fast det kanske är för att jag spelade GTA 3 först. GTA 3 är mycket mysigare än Vice City. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Lirade III igen. Det va konstig känsla (:!!! Gubben rörde sig fan annorlunda (:!!! Men lätt III bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag hatar nästan Gta3 om man jämför med VC! Usch... så fula miljöer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag hatar nästan Gta3 om man jämför med VC! Usch... så fula miljöer Jag tycker att Vice City är för ljust, de blir nästan som ett barbiespel. Det var inte heller speciellt många förbättringar från GTA 3 till Vice City så jag tycker att GTA 3 äger sönder VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tycker att båda spelen håller ungefär samma nivå fast Vice City är nog snäppet bättre för att det finns mer att göra och banan är större. Men jag saknar ändå bergen, tunnlarna och den mörka, dystra storstadsmiljön i VC så på den punkten vinner GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag tycker att båda spelen håller ungefär samma nivå fast Vice City är nog snäppet bättre för att det finns mer att göra och banan är större. Men jag saknar ändå bergen, tunnlarna och den mörka, dystra storstadsmiljön i VC så på den punkten vinner GTA3. finns ju inte ett piss att göra i vc däremot i trean kan man hitta nya stället hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Om GTa3 haft en del av de fördelar VC har skulle det vara bäst, men eftersom man inte kan flyga ordentligt föredrar jag VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Finns mer speciela hemligheter som t ex ghost town mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 JA! GTA3 är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 GTA3 är mer äkta! Den dystra betongdjungeln gör spelet makalöst trovärdigt. Tänk om alla små detaljer såsom att kunna flyga enklare, köra motorcykel etc. skulle funnits till det, då skulle de nog vart det bästa spelet någonsin. De där med att gubben är stum är bara bra, tycker jag. Jag menar, det passar liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ni är ju konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ni är ju konstiga Du med, skrubbis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Gillade Gta3 mer förut men jag gillar Miami 80tals miljön riktigt mkt så jag tycker faktiskt Vc nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 gta VC är ett bättre spel (nähe? joho, det är ju nyare) men gta3 har mycke skönare känsla och roligare map.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Tycker att gtaIII är bättre än VC inte med fordonen utan med allt annat, te x man springer allt för fort i VC jämför med gtaIII, aa det finns en massa saker att nämna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag tycker att båda är lika bra. Fast VC är mera utvecklat. Tex punktera bildäcken, köra motorcyckel mm mm.. Inte så stor skillnad alls.. LEVE GTA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 jag tycker att vc är bättre,det är mer att göra i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) lätt III! dock lite förvirrande när man har spelat bara VC på ett tag VC har dock nåra bättre funktioner (slåss medan man springer, springer snyggare, större skillnad på att springa och gå, helikoptrar som går att flyga, motorcyklar osv...) Redigerad 25 augusti, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts