kattälskaren Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Jag han en digitalkamera,eller min pappa som jag använder och det är en DSC-P10 tror jag och jag har bilder i den och undrar hur man sätter in dom i datan.Jag har USB-kabel till den Redigerad 19 augusti, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Tja....installera drivrutinerna till kameran, sen e de väl bara o koppla in den o köra över skiten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 DATORN FFS (:!!! (:!!! Det kan mycket väl gå om du bara sätter in sladden och sen letar i Den här datorn efter flyttbara diskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts