DeMoN Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag har klippt ut blueprint som man ska men det funkar inte snälla kan nån göra det till mig jag blir evigt tacksamm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 men det är inte svårt... öppna den i paint och klipp.. vet inte i huvet hur stort det ska vara men öppna den i paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) läs awesys guide well u see, the thing is: om du klippt som man ska så funkar det, och om man inte har så funkar det inte... simlpe as that därför har jag en känsla av att du inte gjort rätt Redigerad 19 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 läs awesys guide well u see, the thing is: om du klippt som man ska så funkar det, och om man inte har så funkar det inte... simlpe as that därför har jag en känsla av att du inte gjort rätt amen förf*n jag skrev att jag gjorde som det stod men det stämmer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 1. Använd 4kants markerings tjofräset (Marquee tool) 2. Markera bilen precis kant i kant 3. Kopiera 4. Skapa nytt dokument 5. Klistra in bilen 6. Spara bilden som en .bmp fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 whatever klipp dom så att dom ser ut som på bilden alltså precis lika stor som bilderna är och sen klista in i en ny bild i typ photoshop eller photoimpact och centrera (align both eller center both eller liknande) ex min bild är 523x389 alltså måste din photshop bild vara 1024x512 du får ALDRIG förminska din original bild för då stämmer inte skalorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 whatever klipp dom så att dom ser ut som på bilden alltså precis lika stor som bilderna är och sen klista in i en ny bild i typ photoshop eller photoimpact och centrera (align both eller center both eller liknande) ex min bild är 523x389 alltså måste din photshop bild vara 1024x512 du får ALDRIG förminska din original bild för då stämmer inte skalorna amen fattar ingen jag ahr gjort precis så men det funkar inte framdelen passar inte med sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men har du flyttat modellen? Alltså... du måste ju flytta modellen så att den passar på alla vyer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Men har du flyttat modellen? Alltså... du måste ju flytta modellen så att den passar på alla vyer... amen kan inte någon bara klippa ut den det vore skit skysst +Jag har gjort det Redigerad 20 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts