vigge Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Se denna tråd @ sweclockers.com för all information. Behöver allt hjälp jag kan få, om ni har något tips, svar eller vadsomhelst, tveka inte att svara antingen här eller på sweclockers (hellre sweclockers, eftersom jag kollar där oftare). Om denna tråd räknas som "reklam" får jag bara säga ursäkta mig, men jag är ganska desperat eftersom jag har en hel del grejer på datorn som jag måste komma åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Se denna tråd @ sweclockers.com för all information. Behöver allt hjälp jag kan få, om ni har något tips, svar eller vadsomhelst, tveka inte att svara antingen här eller på sweclockers (hellre sweclockers, eftersom jag kollar där oftare). Om denna tråd räknas som "reklam" får jag bara säga ursäkta mig, men jag är ganska desperat eftersom jag har en hel del grejer på datorn som jag måste komma åt tror itne det går att koppla skärmen till mobo't men så är jag ju ingen expert på området ^^ Men vafan övertyga farsan din att du ska plocka ut grafikkortet, glöm inte att jorda dig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men vafan övertyga farsan din att du ska plocka ut grafikkortet, glöm inte att jorda dig bara. går inte, han har bestämt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 går inte, han har bestämt sig är ju lika ofarligt som att peta sig i näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Se denna tråd @ sweclockers.com för all information. Behöver allt hjälp jag kan få, om ni har något tips, svar eller vadsomhelst, tveka inte att svara antingen här eller på sweclockers (hellre sweclockers, eftersom jag kollar där oftare). Om denna tråd räknas som "reklam" får jag bara säga ursäkta mig, men jag är ganska desperat eftersom jag har en hel del grejer på datorn som jag måste komma åt Skaffa nån gammal skitskärm så länge då! Jag köpte en för 100kr från min farsas jobb ("15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Flytta hårddisken till nån annan dator, backupa det du ska ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Flytta hårddisken till nån annan dator, backupa det du ska ha kvar. Där har du svaret. (:!!! EDIT: Om du har två datorer kanske du kan komma åt den andra via nätverket... Fast... Du kanske inte har allt du behöver utdelat direkt. Men prova i alla fall att flytta hårddisken till en annan dator. Redigerad 19 augusti, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 skribb: det är inte skrämen det är fel på, utan det är drivrutinerna i grafikortet, går något att ändras i bios eller liknande? mikolan: backupa ca 100gb? nej tack, har inte ens en så stor hårddisk på den här datorn, och det finns ingen dvd-brännare här heller Urachez: problemet är att jag inte ens kommer in i felsäkert, när jag går in vill Windows Xp installationen att jag startar om innan jag hinner göra något. Man tackar iaf för tipsen, ska överväga dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Flytta hårddisken till den andra datorn och ta bort drivrutinerna som krånglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 mikolan: backupa ca 100gb? nej tack, har inte ens en så stor hårddisk på den här datorn, och det finns ingen dvd-brännare här heller du behöver inte backupa allt, bara det viktigaste, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) du behöver inte backupa allt, bara det viktigaste, a, 100gb, har rätt mycker viktigt skit på datorn..... Arid: jo, det verkar ju vara något, men hur? Redigerad 20 augusti, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ringde supporten som berättade att jag skulle pröva med en annan bildskärm, så nu fungerar det igen njuter av den maffiga känslan med 2 monitors för tillfället tack alla för era svar, jag uppskattar det verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 är ju lika ofarligt som att peta sig i näsan jag fick näsblod när jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 jag fick näsblod när jag gjorde det jo men gör man det försiktigt så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 koppla in det andra gfx kortwet du har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts