jakobsson Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Hej jag har en fråga hur många uppdrag måste man klara i GrandTheft auto vice city för att kunna köpa bilaffären,glassfabriken taxi bolaget,stripklubben,filmstudion kan någon vara snäll och förklara hur mycket man måste ha klarat vissa delar av spelet.... Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Fel forum grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Hej jag har en fråga hur många uppdrag måste man klara i GrandTheft auto vice city för att kunna köpa bilaffären,glassfabriken taxi bolaget,stripklubben,filmstudion kan någon vara snäll och förklara hur mycket man måste ha klarat vissa delar av spelet.... Tack.. (:!!! Kör alla uppdrag tills du får göra uppdrag hos V (Vance). Sen klarar du dom sen kan du köpa allt Btw någon har flyttat tråden va, för nu verkar den ligga rätt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kör alla uppdrag tills du får göra uppdrag hos V (Vance). Sen klarar du dom sen kan du köpa allt Btw någon har flyttat tråden va, för nu verkar den ligga rätt V;et står för "Vercetti". Du jobbar åt dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hur som helst heter han LLLLLLLLance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vance är hans efternamn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vance är hans efternamn.. håller hellt med Arvid i denna synpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nallen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 har fastnat vid uppdraget "the Driver" kan tipsa mig om hur det går lättare att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Gör en egen topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 håller hellt med Arvid i denna synpunkt. Det är ju så mycket att hålla med dom din smörare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 har fastnat vid uppdraget "the Driver" kan tipsa mig om hur det går lättare att klara det? Preja Hillary av vägen så att du får ett försprång, sen är det bara att köra och se upp för galna poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 LÄS HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är ju så mycket att hålla med dom din smörare Du killen jag e ingen smörare. Jag ska inte ställ till med bråk. Har nog med det på min träning EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts