Jump to content

måste man vara svart

Share

Recommended Posts

håller med ozzy som ni kanske förstår.... alla har ju rätt till en åsikt även om ni tycker den är fel så vad ska vi göra? ett nytt konc. läger och avrätta dem? dom växer iaf upp nån gång ska ni se...

btw varför får svarta snacka skit om den vita rasen utan att bli påhoppade? har dom nån slags "fripass" för att dom har varit utsatta eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men va i helvet* läggner !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes::huh::P

1. Varför censurerade du sista "e":et för? Det är bara ganska tydligt vad du skrev ändå.

2. Lägg ner ska inte skrivas ihop.

3. Onödigt många utropstecken.

4. Väldigt för mycket smilies.

5. Lägg ner vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EXAKT vad ja tycker med! Bara för någon är rasist eller nazist förtjänar dom INTE att bli påhoppade!!!! Och det med att snacka metal! Jag är Heavy Metal-rockare! O GTAFreak o nån mer snackade om att lyssna på det var pariotiskt, rasististkt eller whatever!

Han/dom som tycker det borde fan skjutas, dränkas, skäras, stampas på!!!

Och även om jag skulle lyssna på nåt som är rasistiskt skulle jag fan inte sluta!

Så skippa metal-snacket om ni inte är 100% på det ni säger och skippa dem topic!

Men fattar du trögt eller? JAG HAR INTE SAGT ATT DEN SKITEN DU LYSSNAR PÅ ÄR RASISTISK! Du borde läsa min post en gång till och jävligt noga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså heavy metal har ett brutalt mycket större utbud än de grupper du nämde.  De grupper du nämde handlar ofta om strid ja, men inte i rasistiska sammanhang. Iron Maiden handlar också om strid tex och de lyssnar ju skitmånga på och de vet alla att de inte är av rasisktiska skäl de skriver texter om strid. Det tycker väl helt enkelt bara att texter om strid passar bäst till deras musik. Det är en sak att skriva något och en helt annan sak att göra och tycka det man skriver om. Det är ungefär samma sak som att rockstar gör ett spel med våld för att de passar dom bäst. Men bara för att de gör ett spel där man kör över folk m.m. så tycker nog dom inte det är rätt att göra det i verkligheten, eller vad tror du?? 

Tyckte du tog väldigt dåliga exempel. Band som skulle vara värda att nämnas när det snackas om just patriotsk(inte vanlig metal) musik är väl isåfall Ultima Thule och och möjligtvis HEL.

Ni får ju lära er att skilja på saker och ting innan ni uttalar er om något ni inte har kunskap om till 100%

De flesta som lyssnar på vanlig metal har inga rasistiska åsikter över huvudtaget, de vill bara lyssna på det de älskar mest. Finns till och med metal musik som har antirasistiska texter så metal och rasism går inte ihop. Och vad gäller ultima thule och sånt shit, det är ingen riktigt metal.

Det är inge rasistiskt med Ultima thule, dom sjunger om sitt fosterland och dom forntida Gudarn :) Och till er andra LÄGG NER DET HÄR ni klagar fan på allt och alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart dom har, samma med kvinnor.

Och varför det? Ta mig inte som en rasist/nazizt, men vafan. Där går det för långt.

Om jag blir mobbad i skolan en dag, så nästa dag slår jag en kille, ska han då inte få slå tillbaks bara för att jag vart mobbad dagen innan?

Det där håller inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Summary:

Man är svart i GTA: SA (DEAL WITH IT)

Heavy Metal är INTE rasistiskt, patriotiskt, främlingsfientligt!

Utlänningar har INGET "fripass" att vara hotsamma mot vita!

Rasister ska inte ha det svårt för deras åsikt, Tommy_Fido!!!!

GTAFreak, så du skrev aldrig att Heavy Metal är patriotiskt etc?

Lägg ner denna idiotiska topicen!

Jag gillar INTE att utlänningar kommer till detta land och tar och slår svenskar!! Kill 'em All! (Jag gillar inte Metallica) Det är min åsikt och jag säger det till vem som och när som!!

Ni svenskar som tycker precis som jag skrev men inte vågar erkänna det är lika hatade som utlänningarna själv!

Redigerad av Ozzy Osbourne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg ner denna idiotiska topicen!

Jag gillar INTE att utlänningar kommer till detta land och tar och slår svenskar!! Kill 'em All! (Jag gillar inte Metallica) Det är min åsikt och jag säger det till vem som och när som!!

Ni svenskar som tycker precis som jag skrev men inte vågar erkänna det är lika hatade som utlänningarna själv!

Kill 'em All! :) Ganska extremt. Är du för dödsstraff och etnisk ränsning?

Menar du det du säger eller är det bara ett citat? Låter så tragiskt när man vill straffa alla invandrare för att endel inte sköter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kill 'em All! :) Ganska extremt. Är du för dödsstraff och etnisk ränsning?

Menar du det du säger eller är det bara ett citat? Låter så tragiskt när man vill straffa alla invandrare för att endel inte sköter sig.

Kill 'Em All är titeln på Metallicas första skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...