swemetal Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 måste man vara svart... jag är inte rassist eller nått sånt... men jag vill ändå spela med en vit gubbe eftersom jag är det själv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men herrej*vlar, inte nu igen.. Vill ni inte vara CJ för att han är svart så köp inte spelet då eller vänta tills ni kan få ner en vitgubbemod!Svårare än så är det inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 måste man vara svart... jag är inte rassist eller nått sånt... men jag vill ändå spela med en vit gubbe eftersom jag är det själv... sjuk jävla tråd. inte f*n är det någon som börjar kommentera när dte är en vit kille men när det är en svart killen då ska man börja klaga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Man kan väl göra ett skin som gör att han blir vit CJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swemetal Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men herrej*vlar, inte nu igen.. Vill ni inte vara CJ för att han är svart så köp inte spelet då eller vänta tills ni kan få ner en vitgubbemod!Svårare än så är det inte.. juste:D ja ska ju fixa hdd,så ja kan lägga in spelet o ett eventuellt mod där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Att du heter Swemetal gör att man blir lite osäker på din respekt för mörkhyade... Iallafall, idiotisk tråd men jag håller med ovanstående talare, ladda ner en mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag vill inte vara vit i Gta vice city.... utan jag vill vara mörk....... eftersom jag själv är Chilenare! daaaahh* *förlåt blev lite arg bara... :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kan de inte banna alla intolleranta jävla idioter!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 den här topicen e helt vårdelös. Rockstar vill kanske att man ska vara svart. De vill att man ska sluta säga att de svarta. Okej sluta vara så rasistiska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tycker det inte är rasistisk att man vill spela som vit, själv tycker jag inte att det spelar någon större roll (tycker CJ ser grym ut) men ändå vill jag kunna variera ibland. Ett altenativ är ju att modda! Onödig tråd dessutom, tänk först skriv sedan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 *petar på report* snälla det här har diskuterats sjuttioelva gånger redan. Man är inte rasistisk för att man vill vara vit i ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 vad är det att bli så jävla sur för?! han säger att han inte är rasist utan säger att han bara hellre skulle vilja spela som vit efter som att han själv är det. och?! som JohnnyH87 sa.. dock menat på annat vis kan jag tänka mig; Kan de inte banna alla intolleranta jävla idioter?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tycker det inte är rasistisk att man vill spela som vit, själv tycker jag inte att det spelar någon större roll (tycker CJ ser grym ut) men ändå vill jag kunna variera ibland. Ett altenativ är ju att modda! Onödig tråd dessutom, tänk först skriv sedan... Ville du vara svart i VC och GTA3 också för variation? Jag hörde då ingen som klagade på att GTA3 snubben och Tommy var vita och att dom hälfre skulle spela som svarta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 lol och återigen lol! Alla gta spel har man varit vit, kan man inte få vara svart nån gång eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Absurd: bra sagt! okka: varför tror du att han har mindre respekt för mörkhyade bara för att hans nickname är Swemetal? Förklara tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 R* härmar bara True Crime! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 R* härmar bara True Crime! Fniss? Vem var först med hela GTA-grejen, att sno bilar och slå folk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Hehe, skulle se lite småskoj om man gick fram till sina "homies" och sa: "What up dawg?" Så är man vit Det fick mig att tänka på Eminem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) R* härmar bara True Crime! för det första är det väl true crime som härmar GTA, för det andra vad har det med detta och göra, för det tredje, va? Redigerad 19 augusti, 2004 av CappachinoTheGreat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 lol och återigen lol! Alla gta spel har man varit vit, kan man inte få vara svart nån gång eller? I GTA kunde man vara svart... Både svart kille och tjej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts