thotim Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Min datorskärm föll och pajade...var kan man laga den? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/47IA0002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Man kollar vad som är fel och sedan åtgärdar man det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men kan man lämna in den på lagning någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nej det bästa är att skänka den till mig. (:!!! Jag menar den kan ju explodera eller nåt. Nä men du borde väl få en ny på garantin om den inte har gått ut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men kan man lämna in den på lagning någonstans? Hör med affären som du köpte den i.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 kolla vad som hände med min gamla TV-skärm... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Den här skärmen är verkligen paj sorry för min dåliga humor Redigerad 21 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts