Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Jag har klarat 64 %. hur många procent har ni klarat? jag återkommer med uppdatering Redigerad 16 november, 2002 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hur vet man hur mycket prosent man har klarat då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag har klarat 20%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hur ser man hur många % man har klarat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 tryck start... Sedan "stats"... Där kommer en lång lista ... Bland de översta står Percentage Comleted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ahhh......jag har klarat 57 %......Och kan INTE koma längre...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 du måste alltså trycka på start gå till stats och trycka på x. annars bläddrar sen jättelångsamt. när du tryckt på x kan du själv bläddra upp och ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag hade "bara" klarat 53% när jag sedan var tvungen att lämna ifrån mig mitt lånade PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 lite snålt med inlägg tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 27% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 33% än så länge... Har precis fått Versetti stället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ahaa.........kan man få egentligen upp till hundra %???!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det är klat att man kan få upp till hundra ,det är det som är meningen med spelet, att ta över staden helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ahhaa.......jag har alla hide-uot's och alla företag......tror jag.....sammanlagt har jag 15 st....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Kan du ge några exempel på dina hideouts och företag? ,yakuza man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 sure.....här kommer dom jag har......=: 1.printing works 2.cabs huset 3.ice-cream 4.malibu club 5.sunshine auto's 6.washington street 7.boat yard 8.ocean heights 8.pole position 9.skumhole shack(luffar-huset) 10.filmstudion(där får man en gratis skimmer.....) 11.el swanko-huset 12.vice point huset.....inte köpcentret då...... 13.links view någoting 14.hyman condo sen va det någon till......måste sätta på ps2:et för att titta.......men vi/jag måste dra nu......jag kan nog sätta ut lite bilder så ska ni få se.....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ok ,tack i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag har inget!! när jag ska köpa ett så kommer det (please com back later)Snälla hjälp mig.....tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag har inget!! när jag ska köpa ett så kommer det (please com back later)Snälla hjälp mig.....tack på förhand Om det står come back later har du försökt köpa ett företag. Innan man har klarat typ alla bokstäver kan man inte köpa företag =( , Hideouts kan du köpa från början. TACKA mig ! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chr1s Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag har klarat 49% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts