blink182 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det e en tjej som sjunger nästan samma sak hela tiden, så vet jag inte vad den heter,,, .. så ni kunde ju va trevliga ooch hjälpa mig,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kan du beskriva mer? Vad sjunger hon te x? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag vet inte men det e techno..??om det kan hjälpa,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag vet inte men det e techno..??om det kan hjälpa,, techno... tjej som sjunger samma sak hela tiden... du har just beskrivit majoriteten av alla techno låtar som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag tror jag vet... Om du har sett videon så är det typ en tecknad manga-serie...? Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Om det är en anime-video så lär det ju vara nån Daft Punk-låt eller: wamdue project - king of my castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) dte gick på canal plus innan mellan filmerna det är inte wamdue project - king of my castle Redigerad 19 augusti, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 dte gick på canal plus innan mellan filmerna det är inte wamdue project - king of my castle Okej, men som sagt, ge oss mer information...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 de var sån reklam musik när de visa filmerna för nästa månad. de var ganska längesen jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 de var sån reklam musik när de visa filmerna för nästa månad. de var ganska längesen jag hörde den. Vilka filmer? Vilken reklam? Vilken månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 på cana+ reklam för filmer nästa månad .. de va förra sommaren jag såg den men asså de e min polare som undrar men han kan inte posta på sin användare (mangebange) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Den första techno låt där en tjej sjunger nästan samma sak hela tiden som jag kommer att tänka på är "Right Here, Right Now" med "Fatboy Slim" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Mayahe, mayaho, mayahe, mayaho? Numa Numa Iei eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Haiiduci - Dragostea din tei heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Drogtesta din tjej? edit: Redigerad 24 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Det var kul, den ska jag berätta för alla mina vänner på skolan och skryta med att jag kom på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 kej okej jag vet att det e oftopic men istället för att starta en ny undrar jag om nån vet en låt som dom sjunger open your eyes opnd your mind.. typ rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Nån av dessa är det: Away From Here - The Day The Sun Died mi6 - Reach Guano Apes - Open your eyes Nuclear Assault - Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Nån av dessa är det: Away From Here - The Day The Sun Died mi6 - Reach Guano Apes - Open your eyes Nuclear Assault - Chaos Det är garanterat Guano.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jo jag tänkte också det, no need får sur smiley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts