Berraa Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag har moppen Piaggio Nrg Mc3(faggio). Jag kan ha den i helt svart eller svart och vit. Men på en sida såg jag att dom hade ändrat det vita till rött. Någon som vet hur man gör detta? Det e så här jag vill att den ska se ut... http://www.codenamevice.co.uk/downloads/927/ Hoppas länken funkar... (Det som är rött på bilden är vit på min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Du får koder med i readme-filen som kan se ut så här: 138,58,66 Det är färgkoder... vet inte riktigt vilka som är vilka men ersätt koden med den i filen carcols.dat i data-mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 öpnna carcols.dat me anteckningar och döp om färgerna på "MOPED" till 245,245,245, 5,5,5 eller 5,5,5, 245,245,245 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts