Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jag har haft min hd i 3 delar, C,F och G och sen skulle jag få in bilder från min digikamera som är USB kopplad till datorn, men eftersom jag hade 3 delar så fick jag inte fram en F:/ för den var ju redan andvänd och min dator visar inte mer än 3 utrymmes ikoner... nu har jag tagit bort g:/ för den var onödig... men ser fortfarande ingen usb ikon... kan man fixa detta på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 vad menar du med att du hade din usb i 3 delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nej nej.. han har delat upp sin hårddisk i 3 delar.. C:\ F:\ och G:\.. och när han kopplar in kameran så vill den använda F:\ som är upptagen.. väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nej nej.. han har delat upp sin hårddisk i 3 delar.. C:\ F:\ och G:\.. och när han kopplar in kameran så vill den använda F:\ som är upptagen.. väll? Jupp, F:\ är alltid flyttbar disk, tex USB-minne, Digitalkamera m.m. Därför ska man aldrig göra en partition till F:\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 well inte jag som gjorde delningen, jag sov funkar det inte pga det så ska ja ta ut mina aggresioner på min hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jupp, F:\ är alltid flyttbar disk, tex USB-minne, Digitalkamera m.m. Därför ska man aldrig göra en partition till F:\ För mig är K:\ flyttbar disk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Gahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 men eftersom jag hade 3 delar så fick jag inte fram en F:/ för den var ju redan andvänd Varför byter du inte bara enhetsnamn på kameran i Diskhanteraren? Jupp, F:\ är alltid flyttbar disk, tex USB-minne, Digitalkamera m.m. Därför ska man aldrig göra en partition till F:\ Va? Vad har du för märkligt OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts