Tony Montana Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Så här är det, jag klarade alla huvuduppdragen och nu ska jag börja köpa.Vad händer nu?Ska man bara köpa och köpa?Eller blir det så att Vance kommer tillbaka och "gangster uppdragen" återigen kommer tillbaks?Och så var det en grej till, hur gör ni för att få ihop pengar?Jag har nu 85000 och jag har redan köpt Pole Position ,Kaufman Cabbs, och InterGlobal Films.Hur ska jag få pengar till Malibu nu?Ska jag bara köra runt i alla de ställen jag har köpt och plocka upp pengarna som man får när man har klarat alla uppdragen?Jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick svar på mina frågor. M.V.H Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Du måste äga (alltså inte bara köpa) 5 företag + Printing Works för att komma vidare i spelet. Om du vill ha Malibu så är det bara att åka omkring och samla upp pengar tills du har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Tack för svaret,Hultenius.En fråga till, när kommer man att kunna jobba för Phil Cassidy?Jag stack till Phils Place men där kunde man inte göra några uppdrag. Redigerad 15 november, 2002 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 En grej till Hultenius,med äga så menar du att klara alla uppdragen i företaget ,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 1. Du får kontakt med Phil Cassidy efter att du gjort Malibu uppdragen (om jag inte minns fel) 2. Ja, men i alla företag behöver man inte göra uppdrag, som tex Pole Position (där behöver man bara kolla på en strippande tjej i några minuter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Hmmm, nu förstår jag,tack ska du ha Redigerad 15 november, 2002 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts