Crice Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Varsågod! Tog en sekund på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Själv tycker jag att Futurama, Simpsons och Family Guy är lika bra allihop. Bäst i Family Guy är ju helt klart bäbisen. "What the hell are you doing?" (Brittisk accent). Tänkte kanske köpa någon Futurama-säsong på dvd. Är det värt det? Vilken säsong är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Varsågod! Tog en sekund på Google. Jaha, det är det Det har ju jag sett Rätt bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Tänkte kanske köpa någon Futurama-säsong på dvd. Är det värt det? Vilken säsong är bäst? köp ettan! kan lika gärna börja från början. South park är grymt, futurama är mera seriöst och simpsons.. eh sip.. simpsons är lite tjatigt. Bart ringer typ alltid till den däringa baren och frågar efter nån som heter nåt mesigt..osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Själv tycker jag att Futurama, Simpsons och Family Guy är lika bra allihop. Bäst i Family Guy är ju helt klart bäbisen. "What the hell are you doing?" (Brittisk accent). Tänkte kanske köpa någon Futurama-säsong på dvd. Är det värt det? Vilken säsong är bäst? köp fyran..den som är roligast..eller...vilken är roswell 47 på ? =D Zoidberg äger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 köp fyran..den som är roligast..eller...vilken är roswell 47 på ? =D Zoidberg äger där Det asvnittet är lätt ett utav de bästa avsnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Varsågod! Tog en sekund på Google. Hahah, det är bra när pojken vill fettsuga sig Älskar det avsnittet edit: stavfel Redigerad 24 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Hahah, det är bra när pojken vill fett suga sig Älskar det avsnittet Det lät komiskt. Fett suga sig...blandning av hippt tonårsspråk och...ehh...sexuell självtillfredställelse för extremt viga, eller? Redigerad 23 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 köp ettan! kan lika gärna börja från början. South park är grymt, futurama är mera seriöst och simpsons.. eh sip.. simpsons är lite tjatigt. Bart ringer typ alltid till den däringa baren och frågar efter nån som heter nåt mesigt..osv ehh.. du lär ju inte ha kollat på simpsons så mycket Själv tycker jag först: Simpsons som äger South park, som äger family guy, som äger futurama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 simpson är roligare men futurama är med rätt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Gammal tråd är gammal. Men om Futurama kan återväckas, kan den här tråden! Phuck yeah, vad underbart. Hoppas bara att de går tillbaka till sina rötter. Filmerna har, ärligt talat, varit kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Gammal tråd är gammal. Men om Futurama kan återväckas, kan den här tråden! Phuck yeah, vad underbart. Hoppas bara att de går tillbaka till sina rötter. Filmerna har, ärligt talat, varit kassa. Naaajs! Fast jag håller inte med om att filmerna var kassa! Dock var de inte så bra som jag hade hoppats på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts