tim2k Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Hej! Jag har det där polygon-problemet som ska åtgärdas med en patch... Det funkar finfint att installera patchen... Men sen så kan jag inte starta spelet med skivan, det står "Insert the Vice city play disc" lr nåt. /Tim Redigerad 18 augusti, 2004 av tim2k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 *Reported* Läs reglerna för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tim2k Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Oj, ändrat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 spelar väl ingen roll om du ändrat eller inte. Tankat som tankat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tim2k Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Det är INTE jag som tankat, som jag skrev en kompis... Attityd... Redigerad 18 augusti, 2004 av tim2k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Curly rapporterade ditt inlägg innan du hann ändra så jag vet vad du skrev men eftersom du tog bort det slipper du varning den här gången. Att inneha piratkopierade spel är också olagligt, bara så du vet... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts