berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har fastnat. Jag har rånat banken och gjort phils uppdrag ! Vad ska jag göra nu !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har fastnat. Jag har rånat banken och gjort phils uppdrag ! Vad ska jag göra nu !? Köpa fastigheter skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 men vikka är de man ska köpa jag har : De stora huset (kommer inte ihåg vad de heter) Sunshine drive eller vad de heter glassfabriken huset med helikoptern film huset ! stripp klubben malibou bar sen nåt annat hus som man bara kan spara vid ! Jag har cokså gjort alla uppdragen vid dom husen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 snälla svara nån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tim2k Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hur många % har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Kaufman cabs har du kvar. Ligger i little haiti har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nej jag har den med och jag har klarat uppdragen med ! ja har också print faktory och jag har klarat 58 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Checkpoint Charlie vid boatyard då? Har du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 vad är de för sorts av byggnad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ja om de är de med botarna och saker man ska ta upp så har jag klarat de ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 vad är de för sorts av byggnad ? Hamnen i södra delen av västra staden. När du har köpte stället går du in i en av båtarna och startar båtracet "Checkpoint Charlie". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 men finns det ingen som vet vad man ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 komm igen snälla NÅN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 komm igen snälla NÅN !!! Köp båthuset och vid vattnet finns det 2st båtar. Hoppa in i en av dom. Det är ett checkpointuppdrag. Efter att du har klarat det borde din mobil ringa och sen ska du ta dig till print factory, som detsutom är det näst sista uppdraget... GOOD LUCK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 men jag har redan klarat båt uppdraget ! och jag har gjort penga tvätt uppdragen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 men jag har redan klarat båt uppdraget ! och jag har gjort penga tvätt uppdragen ! åk till print factory ändå. Det är där näst sista uppdraget är. Kolla i fall det är något lila lyse,(som det brukar vara på uppdragen) utanför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 åk till print factory ändå. Det är där näst sista uppdraget är. Kolla i fall det är något lila lyse,(som det brukar vara på uppdragen) utanför.. Men man ska få ett telefonsamtal först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 men kan nån skriva allt man ska göra efter man har klarat att döda diaz ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) men kan nån skriva allt man ska göra efter man har klarat att döda diaz ?? Skämtar du eller? det är typ halva spelet! Läs en FAQ. Redigerad 20 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berkka Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ok var kan jag hitta en sån då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts