Vincere Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 Comtinuum är rymdspel i 2d mycket kul. Har spelat det i 3 år nu Continuum download Jag spelar i en zone som heter Trenchwars. Ses där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 5 mb är helt ok att ladda ner btw, länken på sidan fungerade inte ... men jag hittade en annan: http://download2.subspacehq.com/continuum/...inuum37Inst.exe kanske något man kan sysselsätta sig med i väntan på GTA3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 20 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 Najs ... detta spel handlar inte alls om snygg grafik. Men det e ett skitkul spel där du kan gå med i olika "squads" och spela i dom ligor vi har Som sagt, jag spelar i Trenchwars, det finns många zoner att välja bland men trenchwars e den största och mest välgjorda. Ser du någon som heter SS Vincere, så e det jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 körde lite igår, tog typ 15min innan jag fattade att man bara skulle skjuta på dom blåa skeppen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 21 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Najs Vad heter du ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Hultenius bara.... tror jag iaf... OMG! Bara det inte finns nån stats ?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 21 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Stats finns på den länken till huvudsidan som jag la upp. Det som du har spelat hittills e dock på en sk public arena. När du har spelat i totalt 36 timmar tror jag det e, så får du spela i sk, Elims (Elimination), det e typ en deathmatch där man efter varje omgång får rösta på vilken typ av skepp man ska använda, och till hur mycket (oftast till 10 deaths) Det är där jag spelar så när du har dina 36, eller 38 timmar så kan du skriva ?go elim eller ?go Baseelim. Lättast e dock att trycka på esc+a så får du upp en lista över dom olika zonerna som du kan spela på På tw.org kan du få hjälp med det mesta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2002 Hoppas det é kul sitter me modem och väntar och väntar och väntar...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 22 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2002 Good luck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2002 36 timmar Det kommer ta ett halvår innan jag får spela "elimination" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 23 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2002 Nejdå, det går ganska fort. Under denna tiden får du god tid på dig att lära dig grunderna i hur man navigerar dom olika skeppen, men kanske viktigast av allt, du lär dig sikta Sen kommer resten med tiden om du vill och orkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 jag så spelar tyvärr inte 2D spel jag gillar inte sånt 3d ska det vara!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Spelet var ju ganska häftigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zamco Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Tufft Spel! Någon som spelar det mer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Verkar lite gammal modigt, men... Nån som har en fungerande länk? Redigerad 14 juli, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ahh, det här sköna gamla spelet har letat i evigheter utan lycka, nu har jag hittat det Skönaste rymdspelet jag spelat.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Ahh, det här sköna gamla spelet har letat i evigheter utan lycka, nu har jag hittat det Skönaste rymdspelet jag spelat.. Ahh!! Lägg upp bilder då! Fanns inga på google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 OMFG. Najs att dra upp en topic som är 4 år gammal! LÅT NOSTALGISKA TOPICAR VARA! *sympati låsning* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts