Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag vet Inte om det här hör till Allmänt eller spel så det får bli i allmänt. Jag undrar om det finns något spel på ps2 man kan t.ex lägga in Musik och sånt från datorn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vad har det med Nätverks adaptern och göra??....nej jag tror inte det finns något sånt program....Men det kan gå om du köper H22. 40 gigs hårddisk till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 du kan ha 40gb hårdisk till ps2 men du kan inte skicka något mellan ps2an och datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ok tråkigt. Men det går ju på Tony hawk's underground att lägga in sitt ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts