hjhjg Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har förbeställt GTA:SA på gamefanatic.se och jag undrar om ni tror att jag kommer få den tyska versionen. Eftersom jag har förbeställt och min kompis förbeställde GTA:VC, inte på nätet men endå. Och han fick den tyska versionen utan blod . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har förbeställt GTA:SA på gamefanatic.se och jag undrar om ni tror att jag kommer få den tyska versionen. Eftersom jag har förbeställt och min kompis förbeställde GTA:VC, inte på nätet men endå. Och han fick den tyska versionen utan blod . Varför ens riskera att få den versionen, varför inte beställa på någon av de kända svenska sidorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 tyska versionen kommer väl inte ut förrens senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 gör väll inte så mycket om det inte e något blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 gör väll inte så mycket om det inte e något blod? bara det att det kommer se fult ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 håller med dig fablenine, vaffö inte beställa från nån svensk sida som CDON.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Jag har förbeställt GTA:SA på gamefanatic.se och jag undrar om ni tror att jag kommer få den tyska versionen. Eftersom jag har förbeställt och min kompis förbeställde GTA:VC, inte på nätet men endå. Och han fick den tyska versionen utan blod . För dom som har telefon så kan man ringa till deras kundjänst och fråga! Tel. 0920 - 23 12 06, Mail info@gamefanatic.se EDIT: Kollade skillnader på priser..hade du köpt på cdon.com via gtasajten så hade spelet kostat 579;. och du hade tjänat en tia..och gtasajten en 10 %(??)=57 kr Redigerad 18 augusti, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men hallå!? Gå in i huvudmenyn och byt till Engelska! Då får han sitt blod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Akta dig för GTA-spel från tyskland och australien. De är censurerade till viss del. Vet inte om något mer land (förutom dessa) som lider av censur. @Webbstudio: Tror inte det är så lätt va? @chrillepille: 15 kr går till GTAsajten för varje SA-försäljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Om mitt ex från CDON är den tyskaverisionen, ska jag kräva att få den engelska. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts