atWa Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 det är grymt!.. dock lite tufft för mitt graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 EDIT: Fighter du vet inte om det är perfect ännu för spelet e långt ifrån klart jag menar på min dator hur datorn klarar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 laggar splet mycket för er, det hackar lite för mig men bara lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vilken fps har ni i testet? Med en inställning på 1024 x 760 och high på allt så gick jag på 32 fps...(mycket illa) Sen testade jag med 800 x 640 och medium på allt och då flöt det på riktigt bra.. 73 fps...(mycket nöjd) med den datorn jag har AMD Athlon 2800+ XP DDR-DIMM 256 x 2 GeForce 4 FX 5600 - 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Lirar med alla grafikinställningar på max, 1280x1024, inte det minsta lagg eller hack vet ej hur man kollar FPS:en i CS (är inget CS-freak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Lirar med alla grafikinställningar på max, 1280x1024, inte det minsta lagg eller hack vet ej hur man kollar FPS:en i CS (är inget CS-freak) net_graph 3 i konsolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Lirar med alla grafikinställningar på max, 1280x1024, inte det minsta lagg eller hack vet ej hur man kollar FPS:en i CS (är inget CS-freak) Eller kör Video Test i menyn (n00b) Redigerad 22 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Hallå hur f*n får man fram consolen? jag trycker på § men inget händer. Men f'n va grymt att man kan skjuta på vapnerna så dem flyger. Och när HE grenade sprängs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Hur länge kommer betan att vara ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 för dom har CZ så kommer dom bara ha det en begränsad period... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 för dom har CZ så kommer dom bara ha det en begränsad period... tror jag Jag vet det, men hur länge? Jag hade själv CZ förut, mest för att få lägga mina flottiga händer på CS:S, men sen efter att jag hade installerat om min dator så gick det iínte att installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Alltså sen så måste man köpa spelet då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts