Onte Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 MERA SCREENS . 100 till ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Du hänger inte heller med. jag menar att den ser ut att vara från 96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Varför snackar ni inte om detta i CS tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag kommer försöka stanna kvar vid 1.6 sålänge det går! Med Source känns det inte som CS! CS känslan är kort sagt borta! Tur iaf att valve har lovat att stoppa tillbaka boostingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 När f'n öppnas servrarna::::? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Exakt 3minuter över nio och det står samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 skojar du CS grafiken är ju typ från 96 iaf 1.5 Nej, ungefär 99-2000 ligger den skalan på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har inte CS Source på min Steam? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 DU måste ha CZ. Hmm när kan man lira betan egentligen jag vet iaf att dom sagt Onsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Man måste ha CZ installerat på sitt steam account för att kunna få tillgång till CS Source betan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 en ATI HL2 Bundle key ska också funka på nåt sätt :f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 shit händerna ser ut som uppsvälda paltar eller falukorvar!! vapnena är dock mycket förbättrade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) hänger inte du med i spelnyheter? Syftade på "Är det bättre grafik?" frågan.... Grafiken i Counter Strike (Half Life (originalet)) är ungefär sent 90-tal eller 2000.... du har nog rätt cs source Redigerad 18 augusti, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det funkar spela nu jätte kul men funkar inte perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Mitt e klart om 2 minuter nån osm vill spela? Edit: Vet nån varför det inte funkar jag kommer till menyn fast jag inte ser alla knappar jag ser bara bilden sen så stängs det ner? Jag har provat att stänga av brandväggen men det funkar fortfarande inte! Redigerad 19 augusti, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 har samma fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 verkar vara rätt bra, tur att man nyss har köpt CZ (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kollade på en CSS trailer nyss. Rätt coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) k jag har nu installerat updaterat css men när jag startar det så blir rutan helt svart (kommer inte ens fram till menu)och sen så crashar det till skrivbordet vert nån hur man fixar det här? EDIT: Fighter du vet inte om det är perfect ännu för spelet e långt ifrån klart Redigerad 20 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 k jag har nu installerat updaterat css men när jag startar det så blir rutan helt svart (kommer inte ens fram till menu)och sen så crashar det till skrivbordet vert nån hur man fixar det här? EDIT: Fighter du vet inte om det är perfect ännu för spelet e långt ifrån klart Men de var ju ironi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts