Curly Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Haha.. Bara hon inte tror att jag förlovar henne. Det skulle bli snuskigt pinsamt Smyg med en lapp där det står "OBS! Detta är inte en förlovningsring!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Vitt guld är ju mer värdefullt Kan hända.. Men det känns typ som att köpa en koppar ring och färga med guldfärg.. Guld ska vara guldfärgat, inte vitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 silver är snyggare.....det går bättre ihop med svarta kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Tack alla! Ni är verkligen seriösa och jag är väldigt tacksam över era förslag. så här blir det: Imorgon ska jag köpa en ring i vitt guld värde ca: 700kr och på lördan ska vi åka på en liten utflykt med bilen. åka till nån annan stad eller nåt liknande, nåt ställe vi aldrig varit på, äta middag på nån okänd restaurang och mellan huvudrätten och desserten ger jag henne ringen... Haha.. Bara hon inte tror att jag förlovar henne. det ska nog bli bra.. Tack ännu en gång!! haha hon kanske tror du friar till henne hahah nej då... Om du bara tar fram den och säger visste inte riktigt vad jag skulle köpa.. Hittade inget lika vacker som dig men hopppas du blir glad för den här.. Eller nåt inte vet jag Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hejsan.. Allt gick bra.. Innan jag gav henne ringen sa jag att hon inte skulle tolka denna present på fel sätt. Hon öppnade presenten och, blev jätteglad!! Hon började faktiskt gråta av lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Tojo the Ladies Man Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hejsan.. Allt gick bra.. Innan jag gav henne ringen sa jag att hon inte skulle tolka denna present på fel sätt. Hon öppnade presenten och, blev jätteglad!! Hon började faktiskt gråta av lycka Mission compleat BTW, hur mycket kostande den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hejsan.. Allt gick bra.. Innan jag gav henne ringen sa jag att hon inte skulle tolka denna present på fel sätt. Hon öppnade presenten och, blev jätteglad!! Hon började faktiskt gråta av lycka Good work, dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hejsan.. Allt gick bra.. Innan jag gav henne ringen sa jag att hon inte skulle tolka denna present på fel sätt. Hon öppnade presenten och, blev jätteglad!! Hon började faktiskt gråta av lycka Vilken tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 BTW, hur mycket kostande den? ca 700kr, ja jag är synsk om du undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Vote: ja , och har haft... men den jag har haft (har precis börjat sjuan)varade i en dag men vi han ändå gosa till att lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hejsan.. Allt gick bra.. Innan jag gav henne ringen sa jag att hon inte skulle tolka denna present på fel sätt. Hon öppnade presenten och, blev jätteglad!! Hon började faktiskt gråta av lycka Du är ju en dröm kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nej, han gillar techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nej, han gillar techno. Vad spelar det för roll i fall jag gillar techno?? Jag gillar annan musik oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 okej mina kära gtavänner tänkte eftersom att jag sitter i ett dilemma nu får ni hjälpa mig, 6 stycken olika kvinnor gillar mig, jag har svårt att välja vem jag ska välja, kan ni rada upp ett par bra saker som en bra kvinna skall ha, bra personligheter...please help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Vad spelar det för roll i fall jag gillar techno?? Jag gillar annan musik oxå.. Nu kanske man inte skall ta allt som skribb säger på fullt allvar här.. Han skämtade fattar du väl.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 okej mina kära gtavänner tänkte eftersom att jag sitter i ett dilemma nu får ni hjälpa mig, 6 stycken olika kvinnor gillar mig, jag har svårt att välja vem jag ska välja, kan ni rada upp ett par bra saker som en bra kvinna skall ha, bra personligheter...please help! Follow your heart, dude. Vem drar du dig mest till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 okej mina kära gtavänner tänkte eftersom att jag sitter i ett dilemma nu får ni hjälpa mig, 6 stycken olika kvinnor gillar mig, jag har svårt att välja vem jag ska välja, kan ni rada upp ett par bra saker som en bra kvinna skall ha, bra personligheter...please help! Jadu, det kan ju vara individuellt med vad man gillar med en tjej och så.. Men jag säger som epix, "ta" den du gillar mest.. (Fan, vad kungligt och ha sex brudar som gillar en ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) okej mina kära gtavänner tänkte eftersom att jag sitter i ett dilemma nu får ni hjälpa mig, 6 stycken olika kvinnor gillar mig, jag har svårt att välja vem jag ska välja, kan ni rada upp ett par bra saker som en bra kvinna skall ha, bra personligheter...please help! Gangster OCH pimp! Du ligger i! Inte illa, haha! ----------------------------------- Håller med Everest... Redigerad 30 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jo men alltså problemet är att jag är så confused att jag inte vet vem som är bäst, alltså alla är trevliga och så, men vad är viktigast på en bra kvinna/partner. Hehe nej nej inte pimp eller sånt, är gentleman, därför måste jag välja en av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts