Stian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 nej å kommer aldrig att få :'( HAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!! skoja.. tråkigt för dig! jag har några filmer du kan få låna om du känner dig ensam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 lol men man får väll bara försöka att skaffa sig nån brud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag har tjej. På söndag är det exakt 2år att vi e tillsamans!!! Nån som har någon bra ide till present? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Underkläder Om det inte går hem är det iaf roligt att se reaktionen.. typ.. och då syftar jag självklart på "vågade" underkläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Nån som har någon bra ide till present? Orgasm Nä men kanske ett smycke eller nåt sånt, vet inte suger på att komma på vad annat folk vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Orgasmer har hon redan fått och underkläder oxå.. Vad tycker ni om att jag köper en ring av vitt guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Orgasmer har hon redan fått och underkläder oxå.. Vad tycker ni om att jag köper en ring av vitt guld? Eller kan du köpa...hmm ehh...en Plache på kariya eller en resa, vilket som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ge hon en dildo..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 tojo, är ni förlovade eller så? Om inte, och ni är riktigt seriösa med varandra, då skulle det kunna vara en fin present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 vad som hellst som är svindyrt, sånt gillar tjejer för dom tror att kärlek mäts i hundringar hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Orgasmer har hon redan fått och underkläder oxå.. Vad tycker ni om att jag köper en ring av vitt guld? Ring i vit guld och hon blir som smör i en stekpanna...!! Låter som en jätte bra ide.. Jag håller på ringen Ska själv köpa en ring i vit guld finns inget finare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 är stellan så snål att han inte köper den åt dig? det hade jag gjort om jag var honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 är stellan så snål att han inte köper den åt dig? det hade jag gjort om jag var honom Nej det skulle du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Ring i vit guld och hon blir som smör i en stekpanna...!! Låter som en jätte bra ide.. Jag håller på ringen vill att stell ska köpa mig en ring i vit guld finns inget finare... seriöst ringidén lät bra! kanske snitsa till det hela med lite middag och annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Nej det skulle du inte Nee ingen skulle nog göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 är stellan så snål att han inte köper den åt dig? det hade jag gjort om jag var honom Snål my ass..! Dom är ju dyra utå bara helvete! Sen ska det va guld.. rent guld.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Bjud henne först på bio och sen går ni på restaurang (inte Mc'Donalds ). Och på restaurangen ger du henne den fina ringen. Sen går ni hem till dig/henne eller så tar ni in på hotell och har en vild natt tillsammans..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Tack alla! Ni är verkligen seriösa och jag är väldigt tacksam över era förslag. så här blir det: Imorgon ska jag köpa en ring i vitt guld värde ca: 700kr och på lördan ska vi åka på en liten utflykt med bilen. åka till nån annan stad eller nåt liknande, nåt ställe vi aldrig varit på, äta middag på nån okänd restaurang och mellan huvudrätten och desserten ger jag henne ringen... Haha.. Bara hon inte tror att jag förlovar henne. det ska nog bli bra.. Tack ännu en gång!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Snål my ass..! Dom är ju dyra utå bara helvete! Sen ska det va guld.. rent guld.. dyra? kanske för dig... jo, guld är ju äkta vara, vitt guld känns mer... bajs helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Vitt guld är ju mer värdefullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts