Stian Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Daeejm vad få som har och har haft flickvän.. Bara vi töntar utan liv som sitter på gtasajten? Jag har världens finaste tjej på G och jag har haft några flickor förut också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jo men ofta man gifter sig i tonåren.. Plz, get a perspectiv of life dude.. EHHH... Va? Det är inte jag som är förlovad. Eller vad menar du med "Plz, get a perspectiv of life dude.."? Jag vet att man inte brukar gifta sig i tonåren, men man brukar väl inte förlova sig när man är 14 heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 de märks att datanördar inte är så jätte -populära ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Och det var snällt sagt till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Finns tyvär ingen "hor- gata" i hålan där jag bor. Men nån hora kanske det finns... Vare inte nån liten tjej som hade tagit nån kille på pungom mot en femma i Hallsberg? du sa iaf det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ROFL! det var två hjärndöda ettapladdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 det heter datornörd.. och jag är en datornörd men ball som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 det heter datornörd.. och jag är en datornörd men ball som fan Nja det kan jag inte hålla med om. Det heter faktiskt datanörd och datasal etc. Stellhell menade ju bara att man visst kan knulla runt innan man blir 18 eller har hittat den man ska leva med resten av sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 de märks att datanördar inte är så jätte -populära ! alla killar på min skola kan ganska mycket om spel Men jag är bäst på gta på hela skolan skulle jag tro, ingen annan spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 alla killar på min skola kan ganska mycket om spel Din tur-beväpnade Lisa-hund! Alla i min skola är n0ll på datorer, förutom en då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 de märks att datanördar inte är så jätte -populära ! Humm är det så konstigt när de föredrar datorn framför allt annat.? Tycker det är lite sjukt att kan man skippa mycket bara för att sitta vid datorn... Men det är ju vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Din tur-beväpnade Lisa-hund! Alla i min skola är n0ll på datorer, förutom en då.. säg inte så, mest cs killar som inte kan skillnad på cs och vardags livet...."Joinar du mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag har en på G. PtRRrHHhkks ahhhh Hahahahahaha Nej men allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Han kanske är homo nej det tror jag inte sär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 det är kanske det att datanördar hittar mer en gömdvärld där inget är varken rätt eller fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 säg inte så, mest cs killar som inte kan skillnad på cs och vardags livet...."Joinar du mig" *Tar tillbaka de orden som tidigare visades upp för omvärlden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 *Tar tillbaka de orden som tidigare visades upp för omvärlden* nej, det gör du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Har du tjej/kille? nej å kommer aldrig att få :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nej å kommer aldrig att få :'( Säg inte så, hatar er som säger så! tror ni jag ahr en tjej, nej! hade i 2:An men ni kommer få en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 nej å kommer aldrig att få :'( nej nu skojar du, varför skulle du inte kunna få tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts