StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vad har det med saken att göra Det är fortfarande taskigt Psyco! Inget kul att bli avundsjuk? Roliga att göra saker istället.. som gör andra avundsjuka..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Stellan tog min oskuld.. Det ångrar jag inte...:"> Det antecknar jag ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det antecknar jag ( ) Bra nä men ni höll ju på att snacka om sex och tjejer och sånt.. Tänkte jag bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Hur många tjejer/killar har ni haft då? (:!!! Har haft 2. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag har haft 3 tjejer eller något (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 har haft innan pallar inte med dem, så jävla jobbiga! hellere sitter ja vid datorn! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 1 i högstadiet i 2 dagar typ, gills verkligen inte (:!!! Typ några i mellanstadiet som inte var ett skit seriösa, bara larv i stort sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vote : Nej Nepp. har aldrig haft förutom en halvtjej i 2:an (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vote: nej och har aldrig haft (irl) har iofs 3 engelska "flickvänner" just nu som... "älskar" mig började som ett jävla skoj men de tog det på allvar.... de är faktiskt kompisar... jävligt komplicerat så vet inte vfan jag ska göra borde väll säga fuck off åt de å skaffa mig en som bor i sverige... har bara vatt en sån datanörd dock. Har dock börjat sticka ut med kompisar å göra saker nu ... å tror det är en som gillar mig, så vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 hittat en perfekt tjej. hon säger att jag är snyggaste hon någonsin sett . aja, får väl se hur det går. mitt EX. dvs. min moped som dog igår måste få nytt liv så jag har nog inte tid med brudar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nej och inte vill jag ha nån heller--- bara jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jobbigt!? Det är det väl inte!? Det är mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nej och inte vill jag ha nån heller--- bara jobbigt Öö vad kan felet på dig vara? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Som sagt, var fria nu och gift er senare i livet. Jag kan också säga att två personer i min klass är förlovade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Som sagt, var fria nu och gift er senare i livet. Jag kan också säga att två personer i min klass är förlovade. Samma här, jävla idioter. Eller ja, ena är det. Den andra litar jag på har gjort rätt beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) W0rd, säger nästan samma sak. Tjejen är mest fjortis men killen är rätt schyst. Redigerad 21 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Öö vad kan felet på dig vara? ( ) Han kanske är homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Som sagt, var fria nu och gift er senare i livet. Jag kan också säga att två personer i min klass är förlovade. Jo men ofta man gifter sig i tonåren.. Plz, get a perspectiv of life dude.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts