Topp3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 samma här Var glad att du inte gör samma sak som jag gjorde istället. Möter en brud, pippar, ångrar dig och gör slut. Sen får man dras med att det var just hon som tog oskulden av en... känns förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nej men har haft förut.. Har även en på G nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vote: Nej, men det kommer, det kommer. Ny klass nu, väldigt mycket finare flickor på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vote: Ja. 2 år yngre är inte så mycket, man får ju ofta höra att tjejer är 2 år före i utvecklingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Tänkte faktiskt göra en sån här topic i våras, men glömde bort det.. On-Topic: Har aldrig haft en.. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Har haft innan :'( :'( :'( EDIT: Nu drog du upp det känslosamma i mitt liv :'( ( ) Redigerad 18 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Var glad att du inte gör samma sak som jag gjorde istället. Möter en brud, pippar, ångrar dig och gör slut. Sen får man dras med att det var just hon som tog oskulden av en... känns förjävligt. OMG! Du har pippat och är lika gammal som mig! Fast iofs blir vi 89'or 15 och byxmyndiga i år, men du kanske gjorde det innan. Aja, no offense. Jag ska inte lägga mig i dit kärleksliv. Men jag vart väldigt chockad när jag läste det... Är faktiskt ganska blyg av mig vad det gäller tjejer. Och dom flesta är ju jävligt ytliga, så med min kroppsbyggnad kommer jag tyvär inte långt. När jag skriver det tror ni säkert att jag har problem med övervikt, men det är raka motsattsen. Väger mycket mindre en vad en kille i min ålder i snitt brukar göra. Fast iofs är jag onormalt lång för min ålder, är 1.90. Så man kan säga att jag är som en flaggstång. Kanske inte speciellt snygg, men jävligt lång (WOW! Det rimma ju nästan). Måste börja träna mer och få större muskler. Sen blir det intressant när man börjar gymnasiet. Om jag är vältränad då kan jag säkert få schyst tjej och nästan ingen känner en i klassen då det blir anorlunda på det sättet om ni förstår vad jag menar. Sen ska man ju inte bara tänka på hur hon ser ut, hon ska va en bra person också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Brukar oftast vara dom 'snygga' som är bitchigast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) OMG! Du har pippat och är lika gammal som mig! Fast iofs blir vi 89'or 15 och byxmyndiga i år, men du kanske gjorde det innan. Aja, no offense. Jag ska inte lägga mig i dit kärleksliv. Men jag vart väldigt chockad när jag läste det... Är faktiskt ganska blyg av mig vad det gäller tjejer. Och dom flesta är ju jävligt ytliga, så med min kroppsbyggnad kommer jag tyvär inte långt. När jag skriver det tror ni säkert att jag har problem med övervikt, men det är raka motsattsen. Väger mycket mindre en vad en kille i min ålder i snitt brukar göra. Fast iofs är jag onormalt lång för min ålder, är 1.90. Så man kan säga att jag är som en flaggstång. Kanske inte speciellt snygg, men jävligt lång (WOW! Det rimma ju nästan). Måste börja träna mer och få större muskler. Sen blir det intressant när man börjar gymnasiet. Om jag är vältränad då kan jag säkert få schyst tjej och nästan ingen känner en i klassen då det blir anorlunda på det sättet om ni förstår vad jag menar. Sen ska man ju inte bara tänka på hur hon ser ut, hon ska va en bra person också. 1. Skitmånga fjortisar (säger inte att just Topp3 är en, men det är han ju så jag säger väl det ) pippar på fester och dylikt. Självklart pippar även "stadiga" par , inte alls ovanligt i den/vår ålder. 2. Hah, då ska du se Jonas i min klass (min kompis förövrigt) han lär ju vara nånstans runt 2m nu, känner mig liten när jag går brevid han, är 1.82m själv. Edit: Ändrade lite, och nu har jag sagt pippa så många gånger i huvudet så att ordet inte betyder något längre Edit nr 2: Haha, nästa poll: "Har du pippat?" Redigerad 18 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 1. Skitmånga fjortisar (säger inte att just Topp3 är en, men det är han ju så jag säger väl det ) pippar på fester och dylikt. Självklart pippar även "stadiga" par , inte alls ovanligt i den/vår ålder. Exakt, svinmånga i min ålder som jag känner (89or...) har haft sex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Har ta mig fan aldrig haft (Längre än 2 dagar... och det gills fan i mig inte!) Oj vad jag svär.. jaja skitsamma är jävligt sur just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Fast iofs tycker jag att det inte behövs en tjej direkt i vår ålder. Man ska leva fritt nu! Sen är det bättre att skaffa tjej när man blir äldre eftersom man bli mer mogen och inte lika ytlig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men i vår ålder ska man knulla omkring som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Hur gammal är du då? EDIT: Såg i din profil att du är en 88, bara ett år äldre en mig. Undra om man ska knulla då... Men har man gott om pengar kan man ju fixa ett knull. Redigerad 18 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 @ Malmskillnadsgatan: "Ursäkta, frun, jag har nyss fått veckopengen, så kan vi...?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) @ Malmskillnadsgatan: "Ursäkta, frun, jag har nyss fått veckopengen, så kan vi...?" hahahaha Vote: Nej. Sen skulle det ju inte räknas eftersom jag går i 6an Redigerad 18 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Finns tyvär ingen "hor- gata" i hålan där jag bor. Men nån hora kanske det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Var glad att du inte gör samma sak som jag gjorde istället. Möter en brud, pippar, ångrar dig och gör slut. Sen får man dras med att det var just hon som tog oskulden av en... känns förjävligt. Nu var det ju inte riktigt så heller va.. Ska inte säga nått, det håller vi för oss sjävla.. Btw, vad är det som är så konstigt att undomar har mer sex? Samlagen går längre och längre ner i åldrarna.. Horor och knulla runt är kasst, skaffa en partner så ja.. Kan man leka i sänghalmen lite när man vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nu var det ju inte riktigt så heller va.. Nej, men i stort sett. Jacker: Jag hade inte velat haft sex egentligen, jag var bara desperat och deprimerad... ångrar det. Curly: Fjortis kan du vara själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 har halft en när jag var runt 2 år! räknas det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts