GiZmo Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Nå? själv har man haft en.. men de va typ innan man blev ''lite'' mullig.. Låg/mellanstadie tjejer/killar räknas ej! ändrade rubrik på Giz begäran//KalleR Redigerad 17 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja, och har haft innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja, och har haft innan... har en underbar flicka, 3 månader snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 har en underbar flicka, 3 månader snart Jasså, är hon så ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jasså, är hon så ung? visste att nån skulle komentera det, självfallet så menar jag att vi varit tillsammans i 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Fan, räknas inte lågstadiet? Jag som hade tänkt skryta med hur alla tjejer hängde på mig. 7 stycken frågade på mig nu är det bara en massa ungar som frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Fan, räknas inte lågstadiet? Jag som hade tänkt skryta med hur alla tjejer hängde på mig. 7 stycken frågade på mig nu är det bara en massa ungar som frågar jaha.. och vad frågar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Öhh nej..? Tycker inte jag borde behöva svara på denna poll.. Sen så undrar jag, är Ja alternativer bara för dom som har sin första tjej nu? isf, ja, och har haft innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) visste att nån skulle komentera det, självfallet så menar jag att vi varit tillsammans i 3 månader hehe.. tänkte också kommentera de så fort jag såg de.. men lät bli.. stellan: japp Redigerad 17 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 hehe.. tänkte också kommentera de så fort jag såg de.. men lät bli.. stellan: japp Ok, då sätter jag min röst på ja och har haft innan.. Var lite fundersam där ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jaha.. och vad frågar dem? ungar som är två år yngre går fram och säger att man är söt mm, och skickar kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Har haft innan... tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 MMMM.... Röstade på 'Nej har haft innan'. Var dock länge sen, i femman (går i nian nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nej, men har haft innan. Kanske någon veckas sen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nej, och har aldrig haft innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nej men,men,går i lågstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nej, Men har haft innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nepp, har aldrig haft en heller. inte ens i lågstadiet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 samma här det är hemskt oftast men ibland känns det könt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts