Onte Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag satt just och läste på nytt igenom den information som hittils finns på San Andreas sektionen här på GTAsajten. och plötsligt slog det mig...är inte förväntningarna alldeles för höga..Jag själv inklusive alla på det här forumet tar för givet att detta kommer bli århundradets spel men tänk OM. Om det inte lyckas... Om det blir en flopp. Om förväntinigarna blir för höga... Vad tror ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag satt just och läste på nytt igenom den information som hittils finns på San Andreas sektionen här på GTAsajten. och plötsligt slog det mig...är inte förväntningarna alldeles för höga..Jag själv inklusive alla på det här forumet tar för givet att detta kommer bli århundradets spel men tänk OM. Om det inte lyckas... Om det blir en flopp. Om förväntinigarna blir för höga... Vad tror ni?? JO du har säkert helt rätt! dom flesta (plus jag) har helt förhöga förhoppningar! Speciellt dom som gör onödiga topics om vad dom hoppas ska finnas med! Det kommer säkert bli som VC fast med a whole lot of new improvments!! Det slog mig när jag såg en av dom nya bilderna där man ser ut hur det är i gameplay! D e just känslan många har förhöga förhoppningar om! Men hur det än blir komma ja blir mer än nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Då accepterar vi det och går vidare med våra liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Då accepterar vi det och går vidare med våra liv. Exakt! Om SA blir det dåligt låser man inte in sig på rummet och deppar i fjorton år med sju Kent-skivor och alkohol, utan man slänger spelet. Det är väl inte svårare än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Lite svårare är det... Man blir sur, besviken och lackar fan på R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Lite svårare är det... Man blir sur, besviken och lackar fan på R*. R* gör sitt bästa att göra ett bra spel (hoppas jag..), så om man inte är nöjd, vad finns det att göra? Man kan iofs. alltid modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag tror inte alls att förväntningarna är för höga, jag tror ärligt talat att Rockstar kommer att göra årets bästa spel. Och blir det inte så får man väl återgå till Vice City och vänta på nästa överhypade spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Har inte tänkt på d men ja tror att det blir årets (kanske årtiondets) bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Har inte tänkt på d men ja tror att det blir årets (kanske årtiondets) bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 JO du har säkert helt rätt! dom flesta (plus jag) har helt förhöga förhoppningar! Speciellt dom som gör onödiga topics om vad dom hoppas ska finnas med! Det kommer säkert bli som VC fast med a whole lot of new improvments!! Det slog mig när jag såg en av dom nya bilderna där man ser ut hur det är i gameplay! D e just känslan många har förhöga förhoppningar om! Men hur det än blir komma ja blir mer än nöjd! Vart såg man hur det ser ut i Gameplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Enligt vad vi vet så verkar det ju bli skitbra, men om det inte blit skitbra så tror jag ändå inte det blir flopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag tycker nästan att san andreas ser lite för mjukt ut jömfört med Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kan säga så här : Jag är redan nöjd med spelet o vet att spelet kommer vara bra på något sätt (allafall för mig)... Ni Vet Traffik-Knuten !! , Bara där kan man trixa med Motorcyklar bilar o cyklar !! Jag älskar o trixa på GTA-Serien ! Det som också en del av spelet enligt mig ! Så jag är redan nöjd //GG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts