SAAB Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 varför ska man förhandsboka SA på gtasajten när man kan få de mykke billigare på andra ställen? kommer iaf aldrig å boka de här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 För att stödja GTASajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 orka stödja dem...lägger inte ut så mykke mer bara för att stödja gta sajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 orka stödja dem...lägger inte ut så mykke mer bara för att stödja gta sajten... Nej men vad intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jag ska gå till game i täby centrum - köper alla spel där.... jag betalar gärna mer pemger för att få spela så snabbyt som möjliget. Kvart i tio den 22 okt står ja där . JOIN ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 haha GAME e sämst....hur j'vla dyrt som helst.... "Bästa prisgaranti" my ass.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 vem fan bryr sig om vad som är sämst, så länge man får det på releas dagen mår man bra, iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag blir mig vad det kostar...och om det kostar mycket så är det väl dåligt/sämst...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 om man inte har pengar är det sämst, men att få det den 22:a är viktigare för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ja skiter i om d kostar 1000! ja ska ha d på releasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 orka stödja dem...lägger inte ut så mykke mer bara för att stödja gta sajten... MEN BOKA INTE GENOM GTASAJTEN DÅ!!! vissa kanske vill stödja gtasajten och andra inte men du behöver väl inte göra en dum topic om det fast du fattar svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 MEN BOKA INTE GENOM GTASAJTEN DÅ!!! vissa kanske vill stödja gtasajten och andra inte men du behöver väl inte göra en dum topic om det fast du fattar svaret! ja tycker att dom som nte ens VILL stödja GTAsajten borde bli bannade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 banna oss då...bryr mig inte...håller ändå till på ett mycket trevligare forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag har alltid haft förkärlek till Webhallen och bokade således mitt exemplar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Den e också möjligt att en del stora el- varuhus som siba & el-giganten kommer att komma med bra erbjudanden på spelet! Fast kanske lite i sista secunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ja tycker att dom som nte ens VILL stödja GTAsajten borde bli bannade! haha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 haha!! Vadå? ser du d som humor?! då har du dålig humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vadå? ser du d som humor?! då har du dålig humor! Men det är ju normalt. Då skulle de flesta antagligen bli bannade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men det är ju normalt. Då skulle de flesta antagligen bli bannade... ja men dom som hade blivit bannade hade ju varit dom som nte gillar GTAsajten så dom hade ju nte ens märkt av att dom blev bannade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ja men dom som hade blivit bannade hade ju varit dom som nte gillar GTAsajten så dom hade ju nte ens märkt av att dom blev bannade! Gillar man inte GTAsajten om man inte förbokar spelet här? Var det dummaste jag hört, jag hoppas att du inte är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts